حمودی: با جباری جان گرفتیم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی حمودی در خصوص آخرین شرایط استقلال، مسابقه شب گذشته مقابل سایپا و مسائل دیگر به صحبت پرداخت.

چند ثانیه شد تا پس از ورودت پاس گل بدهی؟

دقیقا نمی‌دانم. رکورد پرسپولیس که شکسته نشد؟(می‌خندد) اما انصافا خیلی انگیزه داشتم. چون می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و هدفم این بود که برای تیم مفید باشم.

خیلی هم آماده نشان دادی؟

وقتی بازیکن تعویض می‌شود می‌داند که کادر فنی روی او نظر داشته که به زمین او را فرستاده است. انگیزه خیلی خوبی داشتم و خدا هم کمکم کرد. شاید اگر در شرایط دیگری بودم نمی‌توانستم این کار را انجام دهم اما از اینکه به حاتمی پاس گل دادم خوشحالم.

پرسپولیس هم این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و فاصله‌اش با تیم‌های بالانشین کم شده بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنی؟

کما بیش بازی‌ها را می‌بینم. لیگ با هیجان شده و اگر یک رقیب خوب داشته باشیم جذابیت مسابقات بالا می‌رود. البته ما کار خودمان را می‌کنیم و نباید غافل شویم که سپاهان و فولاد هم به ما نزدیک هستند. اما از همین حالا برای قهرمانی خیز برداشته‌ایم.

پس با این حرف موافقی که استقلال قهرمان لیگ می‌شود؟

تا آنجایی موافقم که در حد روحیه دادن باشد. با حرف زدن که نمی‌شود قهرمان شد.

فکر می‌کنی پرسپولیسی‌ها با مربی جدید در دربی خطرناک باشند؟

اگر آنها نتیجه بگیرند ما دو برابر تلاش می‌کنیم. این مسئله باعثایجاد روحیه در تیم ما می‌شود و قطعا تلاش‌مان چند برابر خواهد شد.

امسال در کنار حیدری در جناح راست موفق‌تر هستی چرا؟

سال گذشته نیم فصل دوم هماهنگی ما بیشتر شد. امسال هم خوشبختانه با توجه به اینکه از ابتدای فصل کنار هم تمرین کردیم شرایط خوبی داریم و نسبت به هم درک فوتبالی پیدا کردیم. در یک سری بازی‌ها فضا را به روی یکی از ما دو نفر می‌بندند ولی من اعتقاد دارم تیم استقلال کامل شده و با آمدن جباری جان دوباره گرفتیم و می‌توانیم در کنار حیدری شرایط خوبی را برای استقلال فراهم کنیم. البته نباید غافل شویم که جناح چپ استقلال هم خیلی بهتر شده است.

امروز به قلعه‌نویی لقب استاد داده‌اند چون تعویض طلایی او، تو بودی نظرت چیست؟

شاید هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت شود اما قلعه‌نویی مربی است که وقتی بازیکن را نیمکت نشین می‌کند می‌خواهد او را آزمایش کند. شک ندارم که او بی‌دلیل یک بازیکن را روی نیمکت نمی‌نشاند. او بازی را می‌شناسد و می‌داند چه بازیکنی به درد آن بازی می‌خورد. در بازی دیروز هم من از اواخر نیمه اول در حال گرم کردن بودم و او هم می‌دانست حمودی در چه دقایقی به کارش می‌آید. این در حالی است که من برای اولین بار است با قلعه‌نویی کار می‌کنم.

بازی آینده مقابل ذوب آهن را چه طور می‌بینی؟

ذوبآهن تیم باسابقهای است و در این چند سال عملکرد خوبی داشته. ما باید با این دیدگاه به مصاف آنها برویم و به نتایج نیم فصل آنها کاری نداشته باشیم. هر چند ذوبآهن در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است