به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در این بیانیه آمده است: در برنامه ۹۰ روز دوشنبه ۱۰ دی ماه متاسفانه ناخواسته الفاظی بکار رفت که باعث حرمت شکنی افراد خدوم در حوزه فوتبال گردید، این باشگاه به خود این حق را می دهد که بابت این بی حرمتی از حریم پاسداری خود دفاع نموده و نگذارد ارزشهای انسانی فدای مقاصدی شود که انتهایی ندارد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی برای باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس و سایر باشگاه ها نیز این حق را قائل است که برای موفقیت تیم محبوبش که مورد علاقه میلیونها هوادار پرشور می باشد، ابزاری را فراهم نماید که بتوانند با موفقیت هر چه بهتر باعثشادمانی دل هزاران مشتاق و علاقه مند به فوتبال شود از آنجایی که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر قانون این اجازه را به مدیران باشگاه ها داده تا بتوانند جهت رفع نواقص تیمشان هفت نفر از بازیکنانشان را جابجا نمایند.

لذا این باشگاه این حق را برای سایر باشگاه ها قائل است که با هر تدبیری که نیاز می دانند جهت تقویت تیمشان تلاش نمایند و نیازهای مادی مورد نیاز این تدابیر را نیز خود معین نمایند.

پیش از این نیز بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی نسبت به اظهار نظر رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد سرپرست باشگاه فجر بیانیه ای صادر کرده بود