فوتبال ایران به شدت مادی‌گرا شده است

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پس از صحبتهای روز گذشته یحیی گلمحمدی درباره افشای دلایل جداییاش از صبای قم مدیرعامل وقت این باشگاه، اظهار کرد: یحیی زحمات زیادی را برای صبا کشید و مطمئنا فردی که تیمی را میبندد علاقمند است تا پایان هم در آن تیم بماند، ولی شرایطی ایجاد شد که گل محمدی خواستار جدایی از این تیم شد.

او در توضیح این دلایل گفت: من هم به طور دقیق این دلایل را به علت شخصی بودنشان نمی‌دانم، ولی یک روز یحیی گفت که شرایطی ایجاد شده که در پرسپولیس دستیار شوم و ما هم خواستیم تا شرایطی را برای ماندنش فراهم کنیم که در نهایت وی از این تیم جدا شد.

رمضان بیگی با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی در تیم صبا گفت: یحیی تا پایان با قدرت در صبا کارش را انجام داد و پرسپولیس هم تیمی است که در آن بازی کرده و کاپیتان آن بوده است و مطمئن باشید دلایل شخصی موجب جدایی او از صبا شد، چرا که رابطه ما با یحیی رابطه‌ی بسیار صمیمانه‌ای بود و حتی در زمان جدایی‌اش با توجه به شناختی که از صبا داشت سه مربی را به ما معرفی کرد که یکی از آنها مرفاوی بود.

مدیرعامل سابق باشگاه صبا در رابطه با حرکت برخی هواداران صبا در مواجهه با گل‌محمدی گفت: قطعا حرکت زشتی بوده و از شأن باشگاه صبا به دور است. در هر حال پرسپولیس و یحیی گل محمدی میهمان ما هستند و حفظ و حرمت میهمان واجب است.

او در ادامه درباره دلایل جداییاش از صبا گفت: به علت خستگی و قادر نبودن به تامین درآمد از صبا جدا شدم. در حال حاضر فوتبال ایران به شدت مادی شده و این شرایط به هیچ وجه پسندیده نیست. وقتی تیمی مانند فجرسپاسی از سه بازیکنش میگذرد و از این بابت متضرر میشود این نشان میدهد که فشار مالی بر روی این تیم به قدری بوده که حاضر به چشم پوشی از بازیکن کلیدیاش شده است