به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۴ بر ۳ سپاهان بر ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: ما شایستگی این پیروزی را داشتیم و یک بازی عالی را ارائه دادیم و تا لحظه اخراج ابوالحسن جعفری بر بازی مسلط بودیم، اما متاسفانه بعد از اخراج جعفری اوضاع کمی به نفع تیم ذوب آهن برگشت، اما به هر حال من به بازیکنانم تبریک میگویم که توانستند امروز توپ را در زمین به خوبی به جریان درآورند و یک بازیسازی عالی انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما داربی اصفهان با داربی تهران چه فرقی می‌کند، گفت: به نظر من هر داربی خصوصیات خاص خودش را دارد، اما داربی اصفهان چیزی کمتر از داربی تهران ندارد. همان طور که دیدید بازیکنان ما امروز بسیار باانگیزه بودند و نیمه اول را به خوبی سپری کردند. در بین دو نیمه توصیه‌های لازم را به آن‌ها کردم و یک بی‌احتیاطی باعثپنالتی و کارت قرمز ابوالحسن جعفری شد. در کل ما یک بازی قوی ارائه دادیم.

کرانچار تصریح کرد: من از بازیکنان خود خواستم که سبک بازی خود را به تیم حریف تحمیل کنند و بازیکنان حریف هم البته خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: به اعتقاد من دوری ورزشگاه فولادشهر سبب می‌شود که تماشاگران کمی به ورزشگاه بیایند، اما به رغم این مشکلات باز هم از بازی استقبال می‌کنند و اگر ورزشگاه نقش جهان تمام شود، به جرات می‌توان گفت که شرایط بهتر می‌شود.

وی درخصوص قضاوت داور گفت: قضاوت داور خوب بود و به نظر من در هر دو کارت قرمزی که داد صحیح عمل کرد. البته نباید بازیکن ما ابوالحسن جعفری در برابر حکم داور مقاومت می‌کرد، چرا که این مقاومت سبب شد که داور ۵ دقیقه وقت تلف شده بگیرد.

کرانچار تصریح کرد: سوکای امروز به خوبی دوندگی داشت هرچند که مدتی نیمکت‌نشین بوده است و ۳۰ دقیقه امروز خوب کار کرد و از شیوه بازی او راضی هستم. با تعویض او قصد داشتیم خط میانه را تقویت کنیم.

وی درباره بازی جام حذفی برابر استقلال گفت: دوست داریم با استقلال در اصفهان بازی کنیم هرچند که در تهران هم فشار بیشتر روی استقلال است و به اعتقاد من با کیفیت انفرادی خود می‌توانیم استقلال را شکست دهیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که آیا به نظر شما گردان در عکسالعملهای خود کند عمل نمیکند، گفت: به نظر من گردان امروز خوب کار کرد و در گلهای خورده اصلا مقصر نبود. به خوبی از دروازه خارج میشد و توپهای زیادی را گرفت و در گل سومی هم که دریافت کرد توپ به سر علی احمدی خورد که گردان نتوانست توپ را بگیرد.