به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان اظهارکرد: بعد از پيروزي در ديدار گذشته روال طبيعي کار اين است که اکنون شرايط خوبي داشته باشيم که به همين صورت هم است.

وی ادامه‌داد: بازیکنان‌مان با یک روحیه خوب و شرایط ایده‌آل و ارایه تمرینات باکیفیت، تمرینات خود را دنبال می‌کنند. ما برای دیدار مقابل مس که یک بازی خارج از خانه است، آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌کرد: مس یکی از تیم‌های بسیار خوب و پرمهره لیگ است و وجود بازیکنان بسیار خوب در این تیم، نوید یک بازی سخت در کرمان را می‌دهد.

وی عنوان‌کرد: طی چهار هفته اخیر مس با تیم‌هایی بازی کرده است که این تیم‌ها مدعی بوده‌اند و این تیم نیز عملکرد خوبی برابر آن‌ها داشته است. فکر می‌کنم مس مقابل تیم ما نیز کار دشواری داشته باشد و ما هم باید تمرکزمان را روی گرفتن سه امتیاز مسابقه بگذاریم.

فرکی درباره در اختیار نداشتن آرش افشین و مهرداد جماعتی به دلیل سه‌کارت بودن، گفت: به هر حال نبود این بازیکنان که جزو نفرات تاثیر‌گذار تیم به همراه سایر نفرات هستند، در این دیدار تاثیر‌گذار است ولی ما امیدواریم که در بازی آینده، با تفکر، وحدت تیمی و همدلی‌ای که تاکنون نیز در بین ما بوده است، بتوانیم از نیروهایی که در اختیار داشته و به آن‌ها اعتماد و اعتقاد داریم، خلا این دو بازیکن را پر کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ما در گذشته نیز در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم و بازیکنان توانسته‌اند این خلا را جبران کنند. امیدوارم بازیکنانی که منتظر فرصت بوده‌اند، بتوانند در این دیدار خود را نشان دهند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در پايان با اشاره به اين مطلب که باتوجه به اينکه ۱۳ هفته است که شکست نخوردهايم، دوست داريم اين روند ادامه داشته باشد، افزود: خودمان هم روي اين موضوع که ۱۳ هفته است نباختهايم، حساس شدهايم. هر چند به اين مورد امتياز نميدهند ولي خودمان علاقهمند شدهايم که ببينيم تا کجا پيش ميرويم که البته اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد