قاسم‌زاده: هیچ فشاری برای صدور رأی نبود

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، بیژن قاسمزاده درباره صحبتهای عضو مستعفی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مبنی بر دستکاری آرای این کمیته توسط فدراسیون کشتی گفت: چنین موضوعی درست نیست و آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی عیناً اعلام شد.

وی ادامه داد: آرای کمیته انضباطی نیازی به تأیید سرپرست فدراسیون ندارد؛ بلکه گفته شد که از طریق سرپرست فدراسیون اعلام می‌شود. هیچ فشاری برای صدور رأی نبود، اما چون تیم ملی به حضور محمدی نیاز دارد وی را از حضور در لیگ محروم کردیم و اثرش به نظر من بیشتر است.

رئیس کمیته انضباطی درمورد استعفای فغان‌پور از این کمیته گفت: چون وی حکم ریاست کمیته انضباطی داماش را دارد همزمان نمی‌تواند در ۲ محل شاغل باشد و از این سمت استعفا کرد.

قاسم‌زاده در پاسخ به این سوال که اهالی کشتی از آرای صادر شده رضایت نداشتند گفت: ۸۰ درصد از احکام صادر شده راضی بودند و اگر این حکم اجرا شود مجازات خوبی است.

وی درباره اینکه پیش از اعلام رأی در مصاحبه با فارس اعلام کرده بود که محمدی در صورت محرومیت حضور در تیم ملی را هم از دست خواهد داد گفت: ‌ درباره محرومیت محمدی گفتم اگر حکم بر محرومیت از مربیگری باشد شامل تیم ملی هم می‌شود، اما حکم محرومیت از حضور در لیگ بوده است.

قاسمزاده در پاسخ به این سوال که گفته میشود اگر وی نباشد ممکن است این محرومیت بخشیده شود گفت: رأی صادر شده قائم به شخص نیست؛ چه من باشم چه نباشم باید اجرا شود. نمیتوانند رأی را به محکمه دیگری ببرند؛ رأی قطعی و لازمالاجرا است.