در برنامه ۹۰ چه گذشت؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، برنامه ۹۰ شب گذشته به اتفاقات رخ داده فوتبال در هفته گذشته پرداخت و برنامه های دربی ۷۶ را مورد برسی قرار داد. مسابقه پیامکی این برنامه به پیش بینی نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس اختصاص داشت که در نهایت مردم با ۴۹ در صد به برتری پرسپولیس در بازی جمعه رای دادند. ۱۱ درصد اعتقاد داشتند بازی مساوی می شود و ۴۰ درصد دیگر به پیروزی استقلال رای دادند.

* در ابتدا مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ بحثکاپیتانی استقلال را پیش کشید و اعلام کرد سرعت برای دست به دست شدن بازوبند در این تیم باعثشده تا رحمتی از تیم ملی کناره گیری کند و به سرعت خود را برای المپیک ریودوژانیرو آماده کند!

* در قسمتی از این برنامه گزارشی از آخرین شرایط جسمی حمید غفاری بازیکن اسبق تیم ملوان پخش شد.

*کوچکترین مرد ایران با ۴۸ سال سن که طرفدار تیم پرسپولیس بود در ورزشگاه آزادی و در حاشیه دیدار داماش و پرسپولیس حضور داشت و برای دقایقی با خبرنگار این برنامه گفت و گو کرد.

*بخش دیگر این برنامه، به دربی جنجالی سال ۷۸ اختصاص داشت. فائقی معاون وقت سازمان تربیت بدنی اعلام کرد که به عبداللهی سرپرست آن زمان تیم استقلال توصیه کرده که مراعات جو ورزشگاه را کرده اما منظور او این نبوده که استقلالی ها شل بازی کنند! از سوی دیگر رضا حسن زاده و علی لطیفی دو بازیکن سابق استقلال اعتقاد داشتند که در آن بازی توصیه هایی صورت گرفته است. این موضوع باعثشد افشین پیروانی روی خط آمده و اعلام کند: پیروزی های پرسپولیس تاریخی بوده و زدن ۶ گل و ۹ نفره مساوی گرفتن هنر این تیم بوده است. از سوی دیگر علیرضا منصوریان نیز در پاسخ به پیروانی روی خط آمد و علاوه بر ارائه توضیحات در خصوص صحبت های شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس علیه استقلالی ها واکنش نشان داد. منصوریان گفت: شیرینی اجازه دهد در خصوص فوتبال، فوتبالی ها صحبت کنند و در بحثاقتصادی ما حرفی نمی زنیم و شما حرف بزنید.

*هواداران تیم گهر بعد از شکست تیمشان در اقدامی جالب در خیابان های شهر دورود به شادی پرداختند!

*یکی از طرفداران فوتبال آمار جالبی را در این برنامه ارائه کرد که در آستانه دربی، میانگین سنی تیم پرسپولیس ۲۷ و میانگین سنی استقلال ۲۸.۵ سال است.

* سیدمهدی رحمتی در خصوص دلایل کناره گیری خود از تیم ملی صحبت هایی را انجام داد و حرف های جالبی زد.

* ادموند اختر و ادموند بزیک دو مهاجم ارمنی دهه ۷۰ استقلال و پرسپولیس مهمان برنامه بودند و در خصوص دربی های گذشته و عملکرد بازیکنان در دربی توضیح دادند.

* در پایان این برنامه رمضانی مدیرعامل پاس همدان بازگشت این تیم به تهران را تکذیب کرد و در خصوص حضور قلعه نویی به عنوان مشاور مدیر عامل پاس همدان توضیحاتی را ارائه کرد.