کاپیتان پرسپولیس به داربی رسید

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی کیا، درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در داربی روز جمعه گفت: شرایط خوبی دارم. خدا را شکر دیروز در تمرین دردی را احساس نکردم. من باید از پزشکان تیم و بویژه دکتر زرینه تشکر کنم که تلاش زیادی برای رساندن من به داربی داشتند. من بعدازظهرها فیزیوتراپی را زیر نظر دکتر زرینه انجام میدهم و او خیلی برای من تلاش کرد. امیدوارم امروز هم در تمرین مشکلی نداشته باشم و بتوانم برای روز بازی کاملا آماده شوم.

وی درباره شرایط پرسپولیس در فاصله سه روز تا داربی تهران گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. پرسپولیس روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند. تنها اتفاق بدی که برای ما افتاد مصدومیت علی کریمی بود که البته این مسئله هم جزو اتفاقات فوتبال بود. امیدوارم با شرایطی که وجود دارد بتوانیم نمایش خوبی را روز جمعه ارائه دهیم.

مهدوی کیا درباره حساسیت داربی‌ها هم گفت: همیشه بازی‌های داربی حساس بوده است و دلیل این مسئله هم به خاطر پرطرفدار بودن دو تیم است. امیدوارم که دو تیم به دور از حاشیه بازی خوبی انجام دهند و مردم واقعا یک فوتبال زیبا را تماشا کنند.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به شرایط متفاوت استقلال و پرسپولیس در جدول گفت: با نتایجی که از ابتدای فصل به دست آمده شرایط استقلال و پرسپولیس متفاوت است اما در داربی شرایط جدولی چندان تاثیر نداشته است. ما در مرحله رفت شرایط خوبی نداشتیم اما مقابل استقلال خوب بازی کردیم. در این بازی هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم هم خوب بازی کنیم و هم بازی را ببریم.

مهدوی کیا درباره استقلال هم گفت: احترام خاصی برای استقلال قائلم. استثقلال تیم پرطرفداری است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. با این حال ما هم انگیزه زیادی برای این بازی داریم و می‌خواهیم روندی را که آغاز کرده‌ایم همچنان ادامه دهیم.

او درباره تجربه کم گل‌محمدی در داربی به ایسنا گفت: یحیی مربی جوان و باانگیزه‌ای است. خیلی امیدوارم که او بتواند مانند بازی‌های گذشته ازداربی هم سربلند بیرون بیاید.

مهدوی کیا همچنین در پاسخ به این سوال که این روزها شایعههای زیادی درباره اتفاقات داربی ۷۸ مطرح میشود و همین مسئله واکنش برخی پیشکسوتان را به همراه داشته است، گفت: من که در آن زمان ایران نبودم اما هادی برادرم گفت که استقلالیها اتفاقا خیلی سفت و محکم به دنبال شکست پرسپولیس بودند تا باختهای قبلی را جبران کنند اما به هر حال برای من عجیب است که چطور پس از این همه سال یادشان افتاده و این مسئله را مطرح کردند. نمیدانم چرا آنها همان موقع و بعد از بازی این حرفها را نزدند. به هرحال فکر میکنم این مسئله خیلی لوث شده و بحثهای بیخودی را مطرح کردهاند.