عالمیان: جواب نمیگیرم پس دیگر انتقاد نمی کنم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، نوشاد عالمیان در نشست خبری باشگاه دی، اظهار داشت: ابتدا باید از مدیران باشگاه و مربی تیم که برای حضور در تنیس روی میز تلاش زیادی کردند، تشکر کنم. باشگاه دی یک باشگاه حرفهای است که برای آینده سرمایهگذاری خوبی کرده است، خیلی خوب تمرین میکنیم و در نیم فصل توانستیم حریفان را شکست دهیم و به قهرمانی نیم فصل برسیم. تمام تلاشمان هم در ادامه راه این است که تیم دی را قهرمان تنیس روی میز کنیم.

وی ادامه داد: لیگ امسال خیلی خوب و منظم برگزار می‌شود، همه ما را مدعی قهرمان می‌دانند اما در ورزش هزار اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اخراج نوروزی از اردوی تیم ملی و محرومیت یک ساله‌اش درست بوده یا نه، عنوان کرد: من در جریان مشکل نوروزی نیستم و نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک لندن در پاسخ به این سؤال که شما در المپیک خوب کار کردید اما پس از آن حمایتی از سوی مسئولان ورزش نشد، عنوان کرد: من به این مسائل کاری ندارم. حمایت نکردن آنها خللی در تمرینات من ایجاد نخواهد کرد. اما واقعیت این است که ناراحت شدم. همه ورزشکارانی که مدال آوردند دعوت شدند از سوی دیگر من هم در المپیک خوب کار کردم که هیچکس نتایج آن را باور نمی‌کرد. نمی‌دانم چرا دعوتم نکردند. باز هم می‌گویم مشکلی در این مورد ندارم و به کارم ادامه می‌دهم.

عالمیان در مورد پیشنهاد یک تیم آلمانی به وی و اینکه آیا حاضر به حضور در بوندس‌لیگا خواهد شد یا خیر، گفت: این موضوع فقط در حد یک پیشنهاد است و هنوز صحبت جدی نشده است. من هم تصمیم نهایی‌ام را در این زمینه نگرفته‌ام. فعلا در تیم دی که در آن حضور دارم فکر می‌کنم. باید لیگ امسال تمام شود و آن وقت تصمیمم را بگیرم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس، در مورد پائین آمدن رنکینگش، عنوان کرد: دو مسئله برای این افت وجود داشت، یکی اینکه پاداش قهرمانی‌هایم در سال ۲۰۱۲ زیاد شده بود و برای سال ۲۰۱۳ آنها را از من گرفتند. دوم اینکه در جام فجر برابر حریف هندی که رتبه‌اش از من پائین‌تر بود شکست خوردم. این دو مسئله باعثشد که ۱۴ پله نزول داشته باشم. خودم دوست نداشتم در جام فجر بازی کنم، اما به دلیل اینکه این مسابقات در کشور خودمان برگزار می‌شد، خواستم که حضور پیدا کنم.

عالمیان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس، در مورد اینکه شما پیش از المپیک انتقادهای زیادی به اردوها و برنامه‌های تیم ملی می‌کردید، اما پس از آن سکوت اختیار کردید، گفت: درست است قبل از المپیک انتقادهایی می‌کردم اما وقتی دیدم جوابی نمی‌گیرم سعی کردم که دیگر صحبتی نکنم و به کار خودم که تمرین مسابقه دادن است بپردازم.

قهرمان تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سؤال که چرا شما همیشه با نیما در یک تیم قرار میگیرید و اینکه جدا شدن از یکدیگر روی شرایطتان تأثیر نمیگذارد، عنوان کرد: من و نیما از ابتدا در کنار هم بودیم و شاید جدا شدنمان روی عملکردمان تأثیر بگذارد. به نظر من مهم نیست که من و نیما در کدام تیم بازی میکنیم، فکر میکنم تیمی که بتواند خوب کار کند، موفق خواهد شد.