خداداد: داربی مثل جنگ جهانی است

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا،خدادا عزیزی افزود: در بسياري از ديدارهاي داربي شاهد بازيها بيروحي بوديم و تيمها خيلي به فکر کسب پيروزي نبودند اما بازي روز جمعه ديدار زيبايي خواهد شد زيرا استقلال شرايط بسيار خوبي دارد و پرسپوليس نيز در بازيهاي اخير احيا شده است.

وی تاکید کرد: هر تیمی که در این دیدار بی‌پرواتر بازی کند، به پیروزی می‌رسد و مطمئن باشید تیمی که با تفکر دفاعی وارد میدان شود بازنده این دیدار خواهد بود زیرا هر دو تیم خط حمله‌ای بسیار قوی دارند.

وی در مورد برخی اظهار نظرها درباره اینکه در دیدارهای داربی توسط مسوولان به بازیکنان توصیه می‌شود، عنوان کرد: فکر می‌کنم فتح‌الله‌زاده با آن مصاحبه خود می‌خواست هیجان بدهد و چنین چیزی به هیچ عنوان در فوتبال وجود ندارد؛ این حرف‌ها بیشتر به درد فیلم‌های هندی می‌خورد تا فوتبال و مطمئن باشید اگر استقلال در آن بازی زورش می‌رسید، پیروز می‌شد.

عزیزی با بیان اینکه بعید می‌دانم در فوتبال چنین اتفاقی بیفتد، در مورد تجربیات خود در این زمینه گفت: در طول دوران فوتبالم تنها یکبار در دیدار تیم‌های پیام و ابومسلم از طرف یکی از طرفداران پیام با من تماس گرفته شده و از من خواست در ازای دریافت یک موتورسیکلت هوندا در مقابل پیام حاضر نشوم اما اینکه بگویم مسوولان از یک فوتبالیست چنین درخواستی داشته باشند عقلانی و منطقی نیست و خنده‌دار است.

وی تاکید کرد: این حرف‌ها از آدم‌های فوتبالی بعید است و احساس می‌کنم بیشتر ساخته ذهن است.

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: به هیچ عنوان کم‌فروشی و کم‌ کاری بازیکنان را هم قبول ندارم چون یک فوتبالیست با این کار خودش را خراب می‌کند و این حرف‌ها فقط ذهنیت مردم را نسبت به فوتبال خراب می‌کند.

وي افزود: مهدي هاشمينسب که سابقه بازي در هر دو تيم را دارد، بارها به من گفته که داربي پايتخت مانند جنگ جهاني است و من نميتوانم بپذيرم در چنين شرايطي از يک بازيکن خواسته شود که گل نزند.