به گزارش افكار به نقل از تهران امروز براي موفقيت اين باشگاه هم با تمام توان كار كردم؛ با اين حال در نشستي كه با آقاي سعيدلو داشتيم، به اين نتيجه رسيدم كه نميتوانم پاسخ مثبتي به خواستههاي ايشان داشته باشم.

به همین دلیل به همراه سایر اعضای هیات‌مدیره استعفا کردیم. در همان جلسه به آقای سعیدلو گفتم از آن دست مدیرانی نیستم که بخواهم برای تامین هزینه‌های باشگاه، منزل شخصی‌ام را بفروشم یا چک‌های بی‌محل بکشم.

وقتی استقلال و پرسپولیس جزو دغدغه‌های اصلی مردم هستند و هر دو تیم هم کاملا دولتی هستند، به‌نظر شما ارزش ندارد برای برطرف کردن این دغدغه مردم سالانه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شود؟ تا زمانی که این دو تیم دولتی هستند، باید هزینه‌هایش از طریق دولت تامین شود و مدیرعاملان این باشگاه‌ها هم نباید به فکر درآمدزایی باشند. بودجه سال گذشته استقلال هشت و نیم میلیارد تومان بود که سه‌ میلیارد تومان آن توسط درآمدزایی‌های خود ما وارد باشگاه شد و سازمان تربیت بدنی هم باید دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کرد اما این بدهی سازمان هنوز به باشگاه استقلال پرداخت نشده است.

ضمن اینکه ما پنج میلیارد تومان از بدهی‌های قبلی را هم پرداخت کردیم. تنها بدهی که ما برای استقلال گذاشتیم ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان مالیات بود. در همین فصل گذشته همه دست در دست هم داده بودند تا استقلال نتیجه نگیرد. همین صدا و سیما برای زدن استقلال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

شبکه سوم هر‌وقت استقلال می‌برد وقتی برای بررسی نداشت اما به محض اینکه ما می‌باختیم کلی وقت برای کارشناسی دلایل ناکامی و شکست استقلال پیدا می‌شد.

بنده هیچ‌گاه از پول بیت‌المال و پول افرادی که نزدم امانت است برای رسیدن به شهرت هزینه نمی‌کنم. قبول دارم هستند افرادی که از بیت‌المال برای شهرت خودشان استفاده می‌‌کنند اما من قبل از اینکه به استقلال بیایم به عنوان معاون وزیر برای خواص شناخته شده بودم و برخی عوام نیز بنده را می‌شناختند.

یکی از مواردی که در زمان من نسبت به آن اعتراضات بسیاری انجام شد، بیانیه‌هایی بود که از سوی باشگاه منتشر می‌شدند. در این مورد باید بگویم که اصولا بیانیه دادن کار بدی نیست.

باشگاه دارای سایت بود و باید در مواقعی که لازم بود از آن در جهت منافع باشگاه استفاده می‌کردیم اما در مورد بیانیه «‌دندان‌های پوسیده» که سروصدای زیادی به پا کرد باید تاکید کنم که این بیانیه کار من نبود.

اصلا از این بیانیه خبر نداشتم. بعد که متوجه شدم، نویسنده را اخراج کردم اما همان اخراجی‌ها الان در باشگاه استقلال مشغول کار هستند.

ضمناينكه در همين مديريت جديد بعد از رفتن خسرو حيدري و آمدن فرزاد آشوبي باشگاه استقلال به اندازه تمام دوران حضور ما بيانيه صادر كرد. به صراحت ميگويم كه با برخي انتصابات در سازمان تربيت بدني موافق نبودم و به همين دليل از قائممقامي استعفا كردم. نميخواستم در آينده جامعه ورزش اينطور فكر كند كه بنده هم در انتصابات سازمان تربيت بدني سهيم بودهام.