فدراسیون کشتی در آستانه جام جهانی ولی گرفتار بی پولی!

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، عارف ربطی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای چندمین بار بطور شفاف و صریح اعلام خطر می کنم که زمان زیادی تا برگزاری رقابتهای جام جهانی کشتی در تهران باقی نمانده و هنوز بودجه و اعتبارات لازم از سوی متولیان امر به فدراسیون کشتی تخصیص داده نشده است.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین رویداد بزرگ و بین المللی به هیچ عنوان شوخی نیست و اگر هر چه زودتر نتوانیم مقدمات میزبانی جام جهانی را فراهم کنیم، یک خطر و آبروریزی ورزشی در انتظار ما خواهد بود. به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون کشتی از متولیان امر تقاضا می کنم هر چه زودتر به این مساله رسیدگی کنند و کشتی ایران را از سایه یک تهدید جدی و بین المللی خارج سازند.

دبیر فدراسیون کشتی با لحنی طعنه آمیز به عدم دریافت بودجه لازم اشاره کرد و گفت: باور کنید اگر پیشتر از این، یک شماره حساب از سوی مسئولان برای دریافت کمکهای نقدی به برگزاری جام جهانی کشتی تهران اعلام شده بود، هم اکنون مبلغ قابل توجهی از سوی علاقمندان به کشتی جمع می شد!

ربطی در خاتمه اظهار داشت: متولیان ورزش کشور باید در نظر داشته باشند که هر اتفاقی در جام جهانی کشتی تهران فقط منتهی به این رشته نیست و پای آبروی و نام ورزش کشورمان در میان است. پس باید هر چه زودتر ما را مورد حمایت های خود قرار دهند چرا که ۲۰ روز دیگر باید میزبان دهها تیم کشتی از کشورهای خارجی باشیم.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی طبق برنامه طی روزهای ۱ تا ۴ اسفندماه در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که فدراسیون کشتی به عنوان متولی اصلی برگزاری این رویداد بین المللی هنوز در کش و قوس بی پولی و بدهکاری های میلیاردی خود است.