انتقام استقلال را از پرسپولیس می گیرم
افکار گروه ورزشی:

اسماعیل شریفات درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است. ۱۴ هفته است در لیگ نباخته ایم و باید این روند را ادامه بدهیم. در بازی با پرسپولیس هم هدف اولمان گل نخوردن است و نباختن اما همانطور که استقلال را در تهران شکست دادیم می خواهیم پرسپولیس را هم ببریم.

وی ادامه داد: تیم ما شخصیت تیمی بسیار خوبی پیدا کرده و باید در بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم. اینکه بازهم نبازیم برایمان مهم است اما دنبال رکورد نیستیم. در بازی با پرسپولیس فقط ۳ امتیاز را می خواهیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

مهاجم فولاد با اشاره به دربی ۷۶ عنوان کرد: دوست داشتم در این بازی حضور داشتم چراکه استقلال به بازیکنان سرعتی مثل من در این مسابقه نیاز داشت اما قسمت نبود. انشاءالله یکروز به استقلال برمی گردم و در دربی بازی می کنم.

شریفات خاطرنشان کرد: یک گل زیبا برای پرسپولیس کنار گذاشته ام. انگیزه ام خیلی بالا است تا به پرسپولیس گل بزنم. وقتی دیدم استقلال نتوانست به این تیم گل بزند اعصابم خرد شد و می خواهم انتقام مهاجمان استقلال را از پرسپولیس بگیرم.

وی در خاتمه افزود: هدف ما این است تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و رتبه ای درخور شان فولاد کسب کنیم. این نتیجه می تواند قهرمانی باشد یا کسب سهمیه آسیایی.