خطر تعلیق فدراسیون جودو دوباره قوت گرفت

به گزاشر افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فردا ۱۲ بهمن ماه مهلت اخطار فدراسیون جهانی جودو در خصوص تعلیق همیشگی فدراسیون کشورمان به پایان می رسد.

مسئولان فدراسیون جهانی جودو آذر ماه امسال نامه ای تهدید آمیز با امضای ماریوسل ویز رئیس فدراسیون جهانی، خطاب به مسئولان فدراسیون جودوی کشورمان نوشتند.

در متن این نامه به فدراسیون جودوی ایران تاکید شده که تا اول فوریه(۱۲ بهمن) فرصت دارند تا یک مجمع عمومی جدید برای تنظیم اساسنامه برگزار کنند همچنین به برگزاری انتخابات با حضور ناظران فدراسیون جهانی جودو اشاره شده بود، آنها اعلام کرده بودند چنانچه همکاری انجام نشود و راه حل مناسب ارائه ندهند فدراسیون ایران برای همیشه تعلیق خواهد شد.


لازم به ذکر است: چهارم مهر ماه امسال مجمع فدراسیون جودو به منظور انتخاب رئیس جدید برگزار شد و در حالی که در ابتدا قرار بود انتخابات ۱۲ کاندید داشته باشد اما در آستانه آغاز مجمع ۹ نفر انصراف دادند و فقط ۳ نفر یعنی محمد علی رستگار، محمد رضا ابراهیم آبادی و کمال قمي، باقی ماندند، در این مجمع محمد علی رستگار با کسب ۴۰ رای از بین ۴۳ رای موجود به سمت ریاست فدراسیون جودوی کشورمان منصوب شد اما فدراسیون جهانی جودو هنوز نام وی را به عنوان رئیس فدراسیون جودوی ایران ثبت نکرده است.