تذکری از کمیته‌‌انضباطی به پرسپولیس نرسیده

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مصطفي شکري درباره اظهارات رييس کميته انضباطي مبني بر بدهي ۹۰۰ ميليون توماني دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و تذکر به آنها اظهار کرد: تاکنون راجع به اين موضوع خاص چيزي به من گفته نشده، البته شايد به باشگاه رسيده باشد. اما اين بحث فقط مربوط به پرسپوليس و استقلال نيست و اکثر باشگاههاي ايران با آن روبرو هستند. ضمن اين که با وجود اين که کميته انضباطي عليه اين باشگاهها آرايي صادر کرده، شرايط مالي آنها اجازه نداده که بدهي خود را پرداخت کنند.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی این موضوع وابستگی باشگاه‌ها و برخی از راه‌های درآمدزایی شان به سازمان لیگ است. یکی از راه‌های درآمدزایی برای باشگاه‌ها بلیت فروشی است که فعلا سازمان لیگ این کار را انجام می‌دهد و تنها راه این است که سازمان لیگ از سهم باشگاه‌ها در بلیت فروشی، بدهی باشگاه‌ها را پرداخت کند.

شکري گفت: در کل بدهي باشگاهها موضوع جدي است که نبايد ناديده گرفته شود، اما از اين طرف مباحث ديگري مثل حق پخش بازيها در صدا و سيما و مديريت فروش بليت حق قانوني باشگاهها است که اگر به آنها داده شود، ميتوانند تعهدات مالي خودشان را پرداخت کنند.