رحمتی می خواهد به تیم ملی برگردد!

به گزارش افکارنیوز به نقل از همراهان نیوز ، دو روز قبل از دربی بود که مهدی رحمتی اعلام کرد میخواهد مدتی استراحت کند و تنها برای تیم باشگاهیاش به میدان برود. رحمتی در مصاحبهای خداحافظی مقطعی خود را با تیم ملی اعلام کرد که این کار او با واکنشهای زیادی از سوی رسانهها روبرو شد.

برخی به دروازه‌بان تیم ملی کشورمان حق دادند و برخی او را شماتت کردند. با گذشت نزدیک به ۱۰ روز از خداحافظی غیرمنتظره مهدی رحمتی از تیم ملی فوتبال اما دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در صحبت‌هایی که با برخی مربیان استقلال داشته از پشیمانی‌اش پرده برداشته و به مربیان استقلال گفته است که دوست دارد دوباره به تیم ملی برگردد.

البته رحمتی در این باره هیچ اظهارنظر رسمی نکرده و طی روزهای اخیر بی آنکه با رسانهای گفت و گو کند به نوعی بر ابهامها افزوده است اما واقعیت این است که دروازهبان سابق تیم ملی کشورمان منتظر است اتفاقاتی رخ دهد که دوباره برای تیم ملی بازی کند. با توجه به اینکه مربیان استقلال رابطه خوبی با کی روش ندارند و طی روزهای اخیر جنگ لفظی شدیدی میان آنها به پا شده به نظر میرسد یک گزینهای که نه استقلالی است و نه پرسپولیسی و میان فوتبالیها هم مقبولیت دارد میتواند به بازگشت دوباره رحمتی به تیم ملی کمک کند. حال باید منتظر ماند و دید اولا ماجرای پیشمانی مهدی رحمتی تا چه اندازه صحت دارد و دوم اینکه آیا شخصی حاضر به ریش سفیدی و بازگرداندن رحمتی به تیم ملی خواهد شد یا خیر؟! البته آخرین اظهار نظر کی روش درباره رحمتی از بسته بودن راه بازگشت این دروازه بان دلالت دارد. کی روش معتقد است که هیچ راهی برای برگشت رحمتی باقی نمانده است اما شاید خواست مهدی برای بازگشت به تیم ملی معادلات را بر هم بزند.