حاتمی: هزار تومان هم از استقلال نگرفته‌ام

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، فرزاد حاتمي در مورد بازي روز گذشته مقابل پيکان عنوان کرد: به دليل بارش باران شرايط خاصي در اين بازي پيش آمد اما تلاش خود را کرديم تا بتوانيم به ۳ امتياز برسيم. البته دو تيم بازي رواني را به نمايش گذاشتند. شايد اگر باران نمي باريد مي توانستيم گل هاي بيشتري هم بزنيم.

وی در خصوص اینکه تصور می شد پیکان با هدایت فیروز کریمی متحول تر شده بازی کند، گفت: او که نمی توانست در یک روز تحولی ایجاد کند و به قول خود فیروز کریمی نمی شد شق‌القمر کند.

این بازیکن در خصوص اینکه در نیمه اول فروغ لازم را نداشت، گفت: وقتی در فاز هجومی چند بازیکن خوب نباشند تاثیر خود را روی بقیه می گذارد اما نیمه دوم پیکان بازتر شد و توانستیم دو گل دیگر بزنیم.

حاتمی در خصوص اینکه چه میزان برای حضور در تیم ملی شانس دارد گفت: نمی دانم چه بگویم. هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم اگر به تیم ملی دعوت شوم سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

وي در ارتباط با اينکه از شرايط خود در استقلال راضي است يا خير اظهار داشت: از شرايط فني راضي هستم اما از نظر مالي اذيت مي شوم. از وقتي به استقلال آمده ام يک هزار توماني نگرفته ام و به احترام و علاقه اي که به امير قلعه نويي داشتم به اين تيم آمدم و تاکنون هم حرفي نزده ام. اميدوارم مسئولاني که بايد به استقلال کمک کنند هر چه زودتر فکري به حال اين تيم کنند. بازيکني مثل کيانوش رحمتي يک سال و نيم است پولي نگرفته و اين اجحاف در حق چنين بازيکناني است.