معرفی کادر فنی تیم های ملی تکواندو

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از ارزیابی عملکرد گزینههای مورد نظر از سوی شورای فنی فدراسیون تکواندو و مذاکره با برترین مربیان، سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در بازیهای کشورهای اسلامی که خرداد ماه سال آینده در اندونزی برگزار می شود، معرفی شد.

خلیفه با کسب ۵ دوره قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان طی سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲، دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین سال‌ها مربیگری در لیگ برتر توانست جواز هدایت تیم ملی تکواندو در بازیهای کشورهای اسلامی را کسب کند.

همچنین مرتضی سلطانی به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان به عنوان مربی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۳ مکزیک معرفی شد.

سلطانی که به عنوان سرمربی تیم تکواندو قوانین ناجا فعالیت می کند، کسب مقام قهرمانی دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد. وی در سال جاری قهرمانی ارتش‌های جهان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این نیز شورای فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی کارنامه و عملکرد مربیان حاضر در مسابقات لیگ، مرتضی کریمی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان۲۰۱۳ که در تاریخ ۲۵ تا ۳۱ تیرماه سال آینده در کشور مکزیک برگزار می شود، انتخاب کرده بود.

هادی افشار نیز به عنوان مربی بدنساز تیم ملی معرفی شده است.