صادقی: آقا فیروز اولین سوژه را رو کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، حالا خیلی ها معتقدند که آبی پوشان مدعی اول قهرمانی هستند. با این حال امیرحسین صادقی معتقد است که از حالا چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی توان با قاطعیت از قهرمانی یک تیم در لیگ برتر صحبت کرد.


صادقی ابتدا در خصوص بازی با پیکان می گوید: «خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم ولی ما در بازی با ملوان و پرسپولیس ۴ امتیاز حساس از دست دادیم. می توانستیم یکی از این بازی ها را ببریم و یکی را ببازیم اما ۳ امتیاز بگیریم ولی برای بهبود شرایط خودمان، نیاز مبرمی به شکست دادن پیکان داشتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. گرفتن سه امتیاز در آن شرایط آب و هوایی سخت بود ولی ما ۳ گل هم زدیم که این ارزش بسیار زیادی دارد.»


صادقی در مورد حرف های فیروز کریمی که گفته بارش باران تقصیر استقلالی ها بود خاطرنشان می کند: «آقا فیروز دوباره برگشته و همیشه حرف های جالبی می زند، او با این حرف اولین سوژه را رو کرد. البته باید بگویم که زمان بازی چندان مناسب نبود و اگر ساعت سه بعد از ظهر برگزار می شد قطعا با شرایط بهتری بازی می کردیم و بارش باران هم شدت زیادی نداشت.»


از صادقی می پرسیم اگر قلعه نویی مقابل ملوان و پرسپولیس با ترس بازی نمی کرد، قبول داری استقلال امتیاز بیشتری می گرفت می گوید: «استفاده از واژه ترسو در مورد قلعه نویی خوب نیست. من معتقدم مقابل پرسپولیس بد بازی نکردیم و فقط کمی در کارهای تهاجمی مشکل داشتیم. در ضمن ما با یک امتیاز به صدر جدول می رسیدیم اما پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی نداشت و آمده بود نتایج گذشته اش را جبران کند. آنها انگیزه زیادی داشتند و خوب هم بازی کردند ولی ما هم بازی بدی به نمایش نگذاشتیم.»


صادقی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی در فهرست جدید تیم ملی باشی خاطرنشان می کند: «الان چند اردوی پیاپی است که منتظر هستم تا دعوت شوم. امسال شرایط خوبی داشتم و اگر فرصت بدهند دوست دارم توانایی هایم را نشان دهم. البته در مورد دعوت به تیم ملی نمی خواهم بیش از حد خودم را امیدوار کنم چون دوست ندارم اگر دعوت نشدم در روحیه ام تاثیر منفی بگذارد.»