تهدید سرپرست استقلال توسط فردی ناشناس

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال مدتهاست كه با اعضاي تيم پرسپوليس و بخصوص سرپرست اين تيم دچار مشكلاتي جدي شده است و اين موضوع وي را دچار مشكلات بسياري كرده است، زيرا اين سياست توسط يك فرد ناشناس تهديد شده است و اين موضوع قرار است كه توسط مسئولان تيم استقلال مورد بررسي و ارزيابي كامل قرار بگيرد، زيرا اين سرپرست معتقد است كه با آرامش زيادي روبرو شده است و در تيم استقلال شرايط خاصي دارد كه بر اساس آن آرامش اين تيم را همراهي مي كند، اما آبي ها در اين مورد با شرايط خاص مواجه شدند و اعلام كردند كه قطعا در اين خصوص وارد عمل مي شوند و شرايط را بررسي مي كنند تا بتوانند به نتيجه مورد نظر در اين خصوص برسند و با اوضاعي روبرو شوند كه فرد ناشناس را شناسايي كنند.

عنوان شده است که فرد ناشناسی از شماره ای خاص که مشخص نیست تهدید را انجام داده است و اعضای تیم استقلال نیز مدعی شدند که تیم استقلال به آرامش خاص نیاز دارد و براساس این آرامش، ماجدی نباید با این اوضاع روبرو شود و مشکلات زیادی برای وی بوجود آید.

گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال در این خصوص از طریق نیروی انتظامی وارد ماجرا شدند تا شماره را یافته و در این خصوص به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کرده و اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.

***اختلاف بیک زاده با اشجاری در اردو مشخص شد


هاشم بیک زاده هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است، زیرا وی بدلیل مصدومیت از اوضاع ایده آلی روبرو نبود و با اوضاعی خاص برای حضور در تمرینات تیم استقلال آماده شد، زیرا مصدومیت عاملی شد که این بازیکن از تمرینات این تیم فاصله بگیرد و دچار مشکل شود.


براساس این گزارش؛ بیک زاده با رفع مصدومیتش برای حضور در تمرینات استقلال آماده شده است و شرایط ایده آلی در این خصوص دارد و قرار است در صورت آمادگی بتواند با اوضاعی مناسب این تیم را در ادامه لیگ همراهی کند.

بیک زاده پیش از این و با حضور حسن اشجاری در این تیم در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد؛ با وی مشکلی نداشته و قصد ندارد به مشکلات بیاندیشد و در این خصوص بحثی را مطرح و عنوان کند، زیرا بر حضور خود در ترکیب تیم می اندیشد و قصد ندارد حاشیه سازی کرده و این مسائل را در فکر و اندیشه خود قرار دهد تا آمادگی اش تحت تاثیر قرار بگیرد.


این در حالیست که اعضای تیم استقلال اعلام کردند، مشکلی مابین بازیکنان این تیم وجود ندارد، اما این اتفاق رخ داده است، زیرا مشکلات ایجاد شده بین بیک زاده و اشجاری در رفتار و همچنین هم اتاقی بودن این بازیکنان مشخص و معلوم شد.
اين در حالي است كه بازيكنان اعلام كردند؛ مشكل خاصي ندارند، اما اين موضوع باعث شده است كه ايندو در يك اتاق به عنوان هم اتاقي قرار نگيرند و اين موضوع در تيم به صورت مشخص و واضح عنوان شد، زيرا اين دو بازيكن با يكديگر مشكل دارند و اين موضوع در رفتار آنها كاملا مشخص شده است و قرار است مسئولان در اين خصوص اقداماتي را انجام داده و آن را رفع و رجوع كنند.