عملکرد لژیونرهای فوتبال قبل از پیوستن به تیم ملی
افکار -

دراین میانˈعلیرضا حقیقیˈازروبین قازان و همچنین ˈهادی عقیلیˈ از القطر وˈ آندرانیک تیموریانˈ ازالخریطیات قطر به جمع بازیکنان تیم ملی ایران پیوسته اند، در حالیکه ˈامید نظریˈ هافبک انگلهولمز مصدوم است و ˈدانیل داوریˈ دروازه بان اینتراخت برانشویگ به دلیل تداخل مسابقات باشگاهی اش با روزهای فیفا، فعلا به تیم ملی نخواهد آمد.

این بازیکن ۲۵ ساله شنبه شب در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال آلمان به میدان رفت و به تیم خود برای برتری ۲ بر ۱مقابل پادربورن و حفظ جایگاه نخست جدول کمک کرد.

اما ˈرضا قوچان نژادˈ بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درسومین بازی خود برای باشگاه جدیدشˈ استاندارد لی یژˈ در دیدار مقابل اندرلخت RSC، شرایط به ثمر رساندن یک گل را فراهم کرد.

قوچان نژاد در الیکه تیمش یک بر صفر عقب بود، موجب به ثمر رسیدن گل مساوی شد اما مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

وی با عملکرد خوب خود در نیمه نخست دو فرصت گلزنی داشت، اماهمچون مسابقه قبلی نتوانست آنها را تبدیل به گل کند.

تیم استاندارد لی یژ با این تساوی جایگاه چهارم لیگ باشگاه های بلژیک را دوباره از آن خود کرد.

قوچان نژاد برای حضور در بازی چهارشنبه مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت های آسیا ایران را همراهی می کند.

در چند روز گذشته ˈمسعود شجاعیˈ دیگر لژیونر شاغل دراروپا نیزدرجریان برتری یک بر صفر اوساسونا برابرسلتا ویه گو به میدان نرفت. او هفته قبل بعد از مدت ها مصدومیت اولین بازی خود را در برابر بارسلونا انجام داده بود.

با وجود این ˈاشکان دژاگهˈ همزمان برای فولام در بازی با منچستریونایتد بازی کرد. وی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت اما تیم فولام در پایان یک بر صفر شکست خورد.

به گفته مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعی قرار است ، امروز دوشنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.