افکارنیوز

_ پیروز قربانی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: نمی‌دانم داور چرا کارت نمی‌داد. یکی از بازیکنان استقلال پیش من آمد و خودش از این موضوع تعجب کرده بود. باید روی قضاوت‌های ترکی تجدید‌نظر شود.



وی ادامه داد: داور با ما طوری برخورد می‌کرد که انگار آسمان باز شده و ایشان به زمین آمده است. با لحن بدی می‌گفت با من صحبت نکنید و حرف نزنید. همه وضعیت داوری را دیدند. با استقلالی‌ها خیلی مهربان برخورد می‌شد. ما پرسپولیس یا استقلال نیستیم که تجربه زیادی داشته باشیم. بازیکنان جوان ما وقتی این کارت ندادن‌ها را می‌دیدند روی روحیه‌شان تاثیر می‌گذاشت.

مدافع راه آهن در مورد اینکه آیا از نبودن در استقلال ناراحت است عنوان کرد: چیزی است که مربوط به گذشته است و به آن اصلا فکر نمی‌کنم. خوشحالم که اکنون در استقلال نیستم چرا که این تیم پشت پرده کثیفی دارد.

قربانی در مورد اینکه از چه کسی ناراحت است تاکید کرد: بازیکن، کادر فنی؛ از همه آنها دل‌ چرکین هستم. مثل خیلی‌ها نیستم. بعضی از مردم ساده هستند و برخی از مسائل را متوجه نمی‌شوند. شاید الان از صحبت‌های من ناراحت شوند اما اگر عمقی به مسائل نگاه کنند متوجه خیلی از مسائل خواهند شد. نمی‌دانم چطور است کثیف‌ترین کارها را انجام می‌دهند. از مدیرعامل تا بقیه چه حرف‌هایی پشت سر من زدند. باید صحبت‌هایشان را خیلی شفاف بیان کنند. دلم می‌سوزد. شاید به خاطر این حرفها خیلی‌ها از من ناراحت شوند اما به مسائل با نگاه باز نگاه کنند.

مدافع راه‌آهن در مورد اینکه بحثمکتب حجازی همیشه در استقلال مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: ناصر حجازی را خدا رحمت کند. چیزی که از او یاد گرفتم این بود که پشت سر کسی صحبت نکنم و حجازی هیچ وقت با کسی رابطه خاصی نداشت. این نبود که تا کسی کم بیاورد بگوید برای فلان مکتب هستم. همیشه دنبال فوتبال ساده بودم تا مردم لذت ببرند.

قربانی در مورد اینکه با این صحبتها دیگر راه بازگشتی به استقلال دیگر باقی نخواهد ماند عنوان کرد: به استقلال اصلا فکر نمیکنم. ۳۴ سال سن دارم و دنبال کار خودم هستم. اگر میدانستم پشت پرده استقلال به قدری کثیف است ۱۰ سال پیش از این تیم بیرون میآمدم.