احتمال دیدار ستار‌گان میلان با پرسپولیس
افکار -

محمد رویانیان در این خصوص گفت: با توجه به سفری که به میلان و مذاکراتی که با گالیانی و دیگر مدیران باشگاه داشتیم و صحبت‌های صورت گرفته در جریان سفر فرانکو باره‌سی به ایران، فصل تازه‌ای در پرسپولیس در حال شکل‌گیری است که در جریان آن تلاش می‌کنیم بین دو باشگاه پرسپولیس و میلان همکاری‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد.

وی افزود: مذاکرات در حال انجام است و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید. از جمله مواردی که در این مذاکرات بررسی می‌شود، همکاری رسمی آکادمی‌های فوتبال دو باشگاه است. به طور حتم میلان به عنوان باشگاهی پیشرو در فوتبال دنیا تجارب بسیاری در این زمینه دارد. از سوی دیگر از اهداف باشگاه پرسپولیس انجام اقدامات زیربنایی است که توسعه آکادمی فوتبال جزو آن خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، ادامه داد: در همین ارتباط برخی از مدیران ارشد باشگاه میلان آمادگی خود برای سفر به تهران و انجام مذاکرات را به ما اعلام داشته‌اند. بر این اساس، سفر این گروه در زمانی که مشخص خواهد شد، صورت می‌گیرد.

رویانیان درباره احتمال انجام بازی پرسپولیس با ستاره‌گان میلان خاطرنشان کرد: تیم پیشکسوتان میلان متشکل از ستاره‌های پیشین این تیم که اکثر آنها از بازیکنان یک دهه اخیر این باشگاه و تیم‌های مطرح جهان هستند، حاضر شده‌اند سفری به تهران داشته باشند. این موضوع در حال مذاکره است و در صورت توافق نهایی رسمی می‌شود.

وی درباره ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا یادآور شد: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پیرو ملاقات و مذاکراتی که با آقای مارکو برولی نایب فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتیم و به منظور توسعه همکاری‌ها به صورت کتبی و رسمی از بنده و مدیران باشگاه پرسپولیس برای انجام سفر مجدد به ایتالیا دعوت کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: این دعوت به منظور مذاکرات تکمیلی با ایشان و برای انجام همکاریها صورت گرفته است که برنامه این سفر در آینده مشخص خواهد شد.