سرخابی‌ها چشم و چراغ فدراسیون شدند
افکار -

محمود یاوری، در خصوص دیدار این هفته فجرسپاسی مقابل استقلال عنوان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. در حافظیه دو جلسه تمرین کردیم و چمن این ورزشگاه بسیار خوب است. در گذشته حتی در این ورزشگاه نمی‌توانستیم قدم بزنیم و راه برویم به همین دلیل ناراحت بودیم اما هم اکنون مسئولان زحمت کشیدند و چمن بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته مقابل داماش افزود: در هفته گذشته به ناحق خودمان بازی را مقابل داماش واگذار کردیم. نباید این اتفاق رخ می‌داد. در این دیدار بازیکنان حواسشان را جمع خواهند کرد و برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت. بازیکنانم به تیم مقابل نگاه نمی‌کنند و بازی خود را انجام می دهند و هدف‌شان پیروزی است.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره وضعیت استقلال یادآور شد: شرایط این تیم همیشه خوب است. هم در زمین، هم بیرون زمین، هم در دفاتر، هم راه‌پله‌ها! همه جا شرایط برای این ۲ تیم(استقلال و پرسپولیس) خوب است. معتقدم فدراسیون ۱۶ تیم دیگر لیگ را به یک دسته پایین‌تر بفرستد و هر کاری که دوست دارد با این دو تیم پایتخت انجام دهد. بازی‌های پلی‌آف رفت و برگشت بین آنها برگزار کند و بعد هم قهرمان را مشخص کند.

وی افزود: ‌ این دو تیم چشم و چراغ فدراسیون و دولتمردان ورزش شدند. ما کاری به این مسائل نداریم و مربیگری خود را می‌کنیم. برای این ۲ تیم بسیار تره خرد می‌کنند. دلگیری من از اوضاع و احوال بزرگان است می‌گویم نباید به این دو تیم تا این اندازه بها داده شود.

یاوری درباره حضور عباس محمدرضایی بازیکن سابقش در استقلال عنوان کرد: از این سؤال‌ها نپرسید او دوست داشته به یک تیم بزرگتر برود و این کار را انجام داده ما به این مسائل کار نداریم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد انتقادهایی که در این هفتهها نسبت به داوری صورت میگیرد، گفت: من در این باره صحبت نمیکنم نباید در کار یکدیگر دخالت کنیم همین که داوری در نتیجه بازی تاثیر نداشته باشد خوب است و من هم همین تقاضا را دارم.