سپاهان باز هم قهرمان لیگ برتر می شود
افکار گروه ورزشی:

احسان حاج صفی درباره دیدار سپاهان و راه آهن گفت: با اینکه زمین ورزشگاه اکباتان به دلیل بارش باران بد شده بود اما توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. راه آهن هم شرایط خوبی داشت و مثل ما برای گلزنی موقعیت داشت اما ما خوش شانس تر بودیم که از آن یک فرصت استفاده کردیم و توانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: اگر سپاهان چشم نخورد و همین روند را ادامه دهد می تواند قهرمانی خود را برای چهارمین بار تکرار کند. مقابل راه آهن خوش شانس بودیم که ۳ امتیاز را گرفتیم و با دست پر به اصفهان برگشتیم. برای رسیدن به استقلال در جدول به این برد نیاز داشتیم و خوشحالم که توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم.

حاج صفی درباره اینکه آیا واقعا داوریهای لیگ برتر به سود استقلال است؟ گفت: بحثدر این باره زیاد است. من در جایگاهی نیستم که راجع به این موضوع حرف بزنم. ما باید آنقدر خوب کار کنیم که نتایج دیگر تیمها برایمان مهم نباشد. نباید کاری به نتایج استقلال داشته باشیم و برایمان هم مهم نیست داروان به نفع این تیم سوت می زنند یا نه.

هافبک سپاهان درباره شرایط فعلی ستاره های این تیم گفت: سپاهان هیچ وقت به چند بازیکن متکی نبوده است. ابتدای امسال هم که چند بازیکن اصلی رفتند کسی فکر نمی کرد سپاهان بازهم مدعی باشد اما می بینید که سپاهان امسال هم مثل چندین سال گذشته مدعی بوده و این به دلیل مدیریت خوب و ساختار حرفه ای باشگاه است که هر مربی می آید در این تیم نتیجه می گیرد. این وضعیت برای سپاهان ادامه خواهد داشت و این تیم همیشه مدعی می ماند.

هافبک ملی پوش سپاهان در پایان گفت: از هواداران سپاهان می خواهم همانطور که در دیدار مقابل راه آهن از ما حمایت کردند در ورزشگاه آزادی و در دیدار با پرسپولیس هم ما را از حمایتشان محروم نکنند. قول می دهم همانطور که بعد از بازی با راه آهن خوشحال بودند در دیدار با پرسپولیس هم با دست پر به اصفهان برگردند.