افکار

- تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گهر در یک دیدار عقب‌افتاده از ساعت ۱۷:۱۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در ذیل می‌خوانید:

* حدود یک‌هزار هوادار گهر ساعت‌ها قبل از بازی در ورزشگاه آزادی با پرچم‌های آبی و سرخ حضور پیدا کردند، آن‌ها ابتدا در جایگاه استقلالی‌ها نشستند و پس از درخواست مسئولان تیم گهر دورود و موافقت نیروی انتظامی و مسئولان باشگاه پرسپولیس جایگاه آنها از طرف استقلالی‌ها به سمت جایگاه ویژه تغییر پیدا کرد، همین موضوع باعثشد با هواداران گهر به شدت نیروی انتظامی را تشویق کنند.

* گهری‌ها همچنین در بدو ورودشان به ورزشگاه به تشویق علی دایی، علی پروین و محمد پروین پرداختند و با پرچم‌هایی که در دست داشتند این سه نفر را اسطوره‌های فوتبال ایران نامیدند.

* از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس حدود ۳ هزار کیک و ساندیس تهیه شده تا به هواداران گهر داده شود.

* حدود ۲ هزار هوادار پرسپولیس هم تا به این لحظه در ورزشگاه آزادی حضور دارند که به شدت با شعارهایی عادل فردوسی‌پور را تشویق کردند، آنها می‌گفتند «عادل با عدالت ای مافیا خجالت، خجالت».

* قبل از بازی امروز به مناسبت گرامیداشت شهدای چوار ایلام مراسمی برگزار شد و یاد و خاطره این شهیدان زنده شد.

* باز هم در حاشیه بازی امروز برخی از پرسنل ورزشگاه آزادی مشکلات خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند، ‌ حدود سه ماه است که به برخی از پرسنل استادیوم آزادی حقوق نداده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال گهر پس از ورودشان به ورزشگاه شعار بارون بارون را با یکدیگر به زبان لری سر دادند و کنار یکدیگر همچنین شعارهای قهرمانی در لیگ برتر را با یکدیگر می‌خواندند.

* حضور پروویچ بر روی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس نیز باعثتعجب هواداران پرسپولیس شده بود.

* مایلی‌کهن در تونل ورزشگاه خوش و بشی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

* هواداران گهر همچنین به دلیل تعداد کم هواداران پرسپولیس شعارهایی سر دادند و می‌گفتند پرسپولیس به ورزشگاه آزادی خوش آمدی.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تعدادی دسته‌گل تهیه کرده بودند که قبل از شروع بازی آن را به هواداران گهر هدیه دادند.

* تا این لحظه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ هوادار پرسپولیس و هزار هوادار گهر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.