واکنش مدیرعامل تراکتور سازی به اقدام رویانیان
افکار -

محمد حسین جعفری اظهار داشت: متاسفانه من متوجه شدم که آقای رویانیان با یکی از بازیکنان مشخص ما تماس گرفته و وارد مذاکره شده است که این کار غیرحرفه ای بوده و درست نیست، آن هم در مورد بازیکنی که مشکل خدمت سربازی دارد.

وی با بیان اینکه به موقع در این زمینه موضع گیری خواهیم کرد، بیان داشت: در زمان لازم نام بازیکنی که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس با وی مذاکره شده است را اعلام می کنیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه قصد شکایت از تیم پرسپولیس را نداریم چرا که اخلاق بالاتر از هر چیزی است، عنوان کرد: هر باشگاهی اجازه دارد برای جذب بازیکن مذاکره کند ولی حالا وقتش نیست چرا که باید آرامش روانی بازیکنان تراکتورسازی حفظ شود.

جعفری با تاکید بر اینکه برای جذب بازیکنان نیز در هر باشگاهی افراد بالاتری هستند که باید از آن طریق پیگیری شود، افزود: مسئولان باشگاههای مختلف باید در این رابطه به قوانین پایبند باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد شرایط فشرده بازیهای لیگ برتر و تاثیر روی عملکرد تیم در جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: به طور قطع فشردگی بازهای لیگ تاثیر خود را خواهد گذاشت.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه یک هفته دیگر تیم تراکتورسازی باید به مصاف الجزیزه امارات برود، یادآور شد: بازیهای لیگ برتر خیلی روی بازیکنان فشار می آورد.

جعفری ادامه داد: انتظار ما از مسئولان لیگ این بود که بازیهای تیم تراکتورسازی را عقب بیندازند تا با تمرکز بیشتر در بازیهایی آسیایی حاضر شویم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با تمجید از تماشاگران تیم گهر دورود بیان داشت: هر تیمی که به شهرستان دورود آمده راضی برگشته است و ما این موضوع را به دورودی ها تبریک می گوییم.