ستاره تیم مطرح ممنوع الخروج شد!
افکار -

بحثبدهی های مالیاتی بازیکنان و مربیان فوتبال ایران به امروز بر نمی گردد و سالهاست که اداره مالیات با بد حسابی های برخی چهره های مطرح و متمول فوتبال روبرو است. البته برخی از این چهره ها چوب بد حسابی های باشگاههای خود را خورده اند و در حالیکه در قرار دادشان ذکر شده که باشگاه باید مالیات آنها را بپردازد اما این اتفاق رخ نداده و مشکلاتی برای این افراد ایجاد شده است.

گفته می شود که اداره مالیت فهرستی بلندبالا از بدهکاران مالیاتی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه داده تا این فدراسیون مانع عقد قرار داد آنها با تیم های دیگر شود؛ موضوعی که خیلی هم جدی گرفته نشده است.

اخیرا نیز خبر رسید که یکی از ستاره های تاثیر گذار یک تیم مطرح که این سالها قرار داد های نان و آب داری هم بسته و قرار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود با مشکل مالیاتی روبرو شده و اداره مالیات نیز با پیگیری بدهی وی و بدحسابی اش حکم ممنوعیت خروج وی از کشور را گرفته است.

البته مسوولان باشگاه این بازیکن در تلاشند قبل از تاریخ اولین سفر آسیایی تیم شان مشکل او را حل کنند زیرا این بازیکن تاثیر گذار ترین یار تیم شان است.

اینکه مردم عادی مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد خود هستند و میلیاردرهای فوتبالیست و مربی از انجام این کار شانه خالی می کنند موضوع عجیب و بی پاسخی است که باید پاسخ آن را از مسوولان باشگاهها و فدراسیون فوتبال پرسید.