جام‌جهانی تهران پایان خوبی نداشت!
افکار

- ابراهیم جوادی اظهار داشت: ای کاش تمهیداتی اندیشیده شده بود که از ورود و حضور افراد اضافی و غیر مسئول در هنگام مراسم اهدای جوایز جلوگیری می شد چرا که با نگاهی گذرا به افرادی که روی سکو و اطراف تیم ملی بودند می شد فهمید که نظم و انضباط خاصی بر فضای موجود حاکم نبود.

وی تصریح کرد: ابتدا قرار بود برخی چهره‌های بزرگ و المپیکی کشتی ایران به همراه رئیس جمهور به روی سن بروند و مدال و جام قهرمانی را اهدا کنند اما به یکباره همه چیز دگرگون شد و شاهد حضور افرادی بودیم که با قصد و غرض کاملا شخصی به روی سن آمده بودند.

پیشکسوت کشتی کشورمان با اشاره به دلاور مردی آزادکاران ایران در این دوره از رقابتهای جام جهانی گفت: ملی پوشان ما در تمامی دیدارها خوب ظاهر شدند اما پیروزی برابر تیم های توانمند و مدعی آمریکا و روسیه شیرینی خاصی داشت و نشان داد آزادکاران ما یک سر و گردن از حریفان اصلی خود بالاتر هستند.

جوادی در خاتمه پیشرفت محسوس آزادکاران و کسب قهرمانی در رقابتهای جام جهانی را مرهون زحمات رسول خادم و کادر فنی دانست و گفت: خادم در این مدت نشان داد از نظر فنی و تکنیکی روی ملی پوشان کار شده است. مطمئنا رسول خادم در این پیروزی ها سهم بسزایی دارد که موفق شد همراه با دیگر اعضای کادر فنی، تیمی ششدانگ و قبراق را راهی جام جهانی کند.

رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد ۲۰۱۳ تهران جمعه شب با قهرماني ايران در سالن ۱۲ هزار نفري آزادي به پايان رسيد اما بي نظمي در مراسم اهداي جام باعث شد تا زحمات بسياري از برگزاركنندگان اين مسابقات مورد انتقاد قرار گيرد.