ماجرای جنجالی خانه ۱۵ میلیاردی فردوسی پور در نود!
افکار نیوز

- برنامه ی نود دوشنبه شب در حالی در آخرین ماه از سال به روی ی آنتن شبکه سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود:



برگه ی پرداخت هزینه های اقامت داوران توسط آلومینومی ها روشد
مسائل داوری و اعتراض های رویانیان به داوری ها سوژه اصلی برنامه نود بود، در ادامه برگه ی که به عنوان مدرکی به برنامه ی نود توسط روابط عموی باشگاه پرسپولیس فکس شده بوده پخش گردید. برگه ای که نشان می داد مسئولان آلومینیوم هزینه ی هتل داور بازی، صالحی را پرداخت کرده اند.

جباری زاده مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در خصوص اینکه چرا هزینه اقامت داوران در بندرعباس را باشگاه آلومینیوم پرداخت کرده است؟ توضیح داد: همیشه همین گونه بوده و همیشه هزینه اقامت داوران را در شهرستان های مختلف تیم میزبان پرداخت می کند.
فردوسی پور با نشان دادن صورت حساب گفت: یعنی یک نفر ۹۷ هزار تومان خورده است.
سپس یدالله سلیمانی دبیر دپارتمان داوری در خصوص پرداخت هزینه هایی اقامتی داوران توسط باشگاه آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس توضیح داد.

سلیمانی در ابتدا با اعتراض نسبت به فردوسی پور بیان داشت: شما این رقم فاکتور را نخوانید.
فردوسی پور: رقم سیصد و خوردی هزار تومان است.
سلیمانی: اجازه بدهید وقتی پنج وشش نفر داور بر سر یک میز غذا می نشینند هزینه غذا را به حساب اتاق یک نفر می گذارند.
سلیمانی افزود: پرداخت این هزینه در سراسر استان ها در اختیار تیم هاست گاهی به صورت مستقیم توسط باشگاه ها و گاهی به صورت غیر مستقیم توسط هیئت های استانی پرداخت می شود؛ و چون هیئت های استانی بودجه ای برای این کار ندارند این هزینه ها توسط باشگاه ها پرداخت می شود.

ماجرای جنجالی خانه ۱۵ میلیاردی فردوسی پور!
در قسمت دوربین نود یکی از بینندگان نود با درخواست از فردوسی پور که در رابطه با این شایعه که خانه ی فردوسی پور، یک خانه ویلایی۱۵ میلیاردی است و تصاویری از این خانه که منصوب به فردوسی پور بوده است پخش شده توضیح دهد.
فردوسی پور با نشان دادن تصاویر این خانه گفت: این خانه خیلی زیبا است. اما نه خانه ی من و نه برای اقوام من است.
وی ادامه تاکید کرد: اما خانه من ۱۲۰ یا ۱۳۰ متر است الان هم که همه چیز خیلی گران شده فوق اش باشد ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون هرکس می خواهد آماده ی فروش است حتی یک میلیارد اما نه دیگه ۱۵ میلیارد…



نظر سنجی منصافانه
پرسش نظرسنجی ۹۰ این هفته مربوط به اتفاقات اخیر پیرامون حواشی داوری بود که آیا انتقاد از کمیته داوران و داوری فوتبال منصفانه است یا خیر؟
در این نظرسنجی، نزدیک ۶۹ درصد به این موضوع معتقد بودنند که انتقاد از کمیته داوران و داوری فوتبال منصفانه است ،۳۱ درصد مخالف این انتقادها بودنند.