دیدار کفاشیان با رویانیان
افکار -

علی کفاشیان به همراه نبی دبیر کل فدراسیون با حضور در دفتر فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به مدت ۲ ساعت با رویانیان مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در پی اختلاف‌های به وجود آمده و مصاحبه‌های اخیر رویانیان و کفاشیان به دلیل اشتباهات داوری بعد از ظهر امروز طبق نظر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای در دفتر فداحسین مالکی با حضور وی، نبی، کفاشیان و رویانیان برگزار شد.

در این جلسه طرفین تمام انتقاد‌های خود را در چند وقت اخیر با یکدیگر در میان گذاشتند و در خصوص مشکلات بحثو تبادل نظر کردند.

مالکی نیز گفت: به هر حال این اختلاف‌ها به نفع فوتبال ما در آستانه حضور در جام جهانی نیست و باید خیلی شفاف حرف هایمان را به یکدیگر بزنیم.

سپس مسئولان باشگاه گلایه‌هایی را از وضعیت فوتبال کشورمان در چند مدت اخیر به فدراسیونی‌ها اعلام کردند که کفاشیان نیز پاسخ همه آنها را به رویانیان داد.

در این زمینه نیز مالکی خاطرنشان کرد: این خیلی خوب است که همه گلایه‌ها در فضایی آرام مطرح می‌شود تا به نتیجه مطلوب برسیم. باشگاه‌ها باید به فدراسیون کمک کنند و فدراسیون باید باشگاه‌ها را درک کند.

ضمنا در این جلسه پس از توافقات خوبی که بین طرفین شد فداحسین مالکی از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به اخلاق خوب گلمحمدی و اینکه ثابت شده او به داور هیچگونه دشنام و توهینی نکرده اجازه دهند اگر قانون خدشهدار نمیشود امکان حضورش در بازی بعدی روی نیمکت پرسپولیس مهیا شود.