بزرگترین افتخار زندگی‌ام بازی در این استقلال است
گروه ورزش:

سیاوش اکبرپور درباره تساوی پر گل مقابل الریان گفت: تقصیر خودمان شد که نتوانستیم بازی را ببریم. از دقیقه ۷۰ تا ۹۰ تمرکزمان به هم ریخت و در همان دقایق موقعتهای زیادی به حریف دادیم و نتوانستیم از گلهای زده محافظت کنیم. روی گل آخر هم همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. با این حال من فکر نمی کنم نتیجه بدی در بازی خارج از خانه گرفته باشیم. تساوی مقابل الریانی که ۸ بازیکن خارحی در ترکیبش دارد نتیجه بدی نیست.

به گزارشافکارنیوز، وی در ادامه درباره پیروزی سپاهان و تراکتور در بازی اول گفت: اول این را بگویم که از بردهای سپاهان و تراکتور خیلی خوشحال شدم چون هر چه که باشد آنها نمایندگان ایران هستند اما بهتر است خودتان جایگاه الریان را با النصر و الجزیره مقایسه کنید. الریان جزو تیمهای خوب قطر است اما آن دو تیم، تیمهای متوسطی هستند. مطمئن باشید الریان یقه الهلال و العین را می گیرد. من اطمینان دارم استقلال با اقتدار از گروهش صعود می کند.

مهاجم استقلال درباره بازی این هفته تیمش مقابل صبا گفت: بعد از انجام اولین بازی آسیایی روی لیگ تمرکز کرده ایم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است. بعد به آسیا فکر می کنیم و در آخر هم به دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم. صبا شرایط خوبی دارد و با تفکرات خاص مرفاوی می تواند برای استقلال خطرناک ظاهر شود. قبل از بازی با تراکتور باید صبا را ببریم تا با روحیه ای خوب به مصاف تراکتور برویم. به نظر من تکلیف قهرمانی لیگ تا ۲ هفته آینده مشخص می شود اما می خواهم یک خواهشی از هواداران استقلال داشته باشم.

وی ادامه داد: هر وقت که استقلال به تبریز رفته هواداران تراکتور به هواداران تیم ما جا نداده اند. یعنی می آیند ورزشگاه را پر می کنند تا جایی برای هواداران استقلال نماند. از هواداران استقلال خواهش می کنم روز جمعه به استادیوم بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا جایی برای تراکتوریها نماند. چطور آنها در تبریز به استقلالی ها جا نمی دهند، هواداران استقلال هم باید کاری کنند که در استادیوم یک نفر تبریزی هم نباشد. این بازی فینال لیگ است و می تواند قهرمان را مشخص کند. هواداران بیایید و تیم را حمایت کنید.

اکبرپور در پایان شرایط خودش را اینگونه توصیف کرد: باور کنید الان بزرگترین افتخار زندگی ام این است که دارم در تیمی بازی می کنم که بهترین تیم استقلال در دهه اخیر است. امسال در استقلال رقابت از گذشته سخت تر است اما من آرامشم را حفظ می کنم و تمرکزم روی فوتبال است. فکر می کنم امسال از همیشه بیشتر آرامش دارم. ضمن اینکه دارم بعد از ۳ سال در پشت اصلی ام بازی می کنم و به ایده آل مورد نظرم نزدیک می شوم.