حمله شدید کاپیتان پرسپولیس به رویانیان!

به گزارشافکارنیوز،بهروز رهبری فرد کاپیتان سابق پرسپولیس اظهارداشت: شرایط پرسپولیس در حال حاضر خوب است به هر حال تیمی که می برد، ‌شرایط خوبی را دارد و همه مشکلاتش را پوشش می دهد فکر می کنم الان فوق العاده نیست و رویانیان فکر نکند که شق القمر می کند پرسپولیس در اوج بی پولی همیشه اول یا دوم بوده الان ششم است و رویانیان فکر نکند حالا که در جدول ششم شده همه چیز تمام است بلکه باید پرسپولیس همین روند را ادامه بدهد.

وی افزود: من منتقد رویانیان نیستم اما کارهای ایشان فقط برای خود نمایی است من در این فوتبال بزرگ شده ام و می فهمم که رویانیان آنقدری که دنبال خود نمایی است دنبال تیمداری نیست او باید به فکر تیم باشد واین قدر به حاشیه نپردازد.

وی در مورد نماینده رئال مادرید در باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید با تیم های بزرگ دنیا رابطه داشته باشد اما الان موقع این نیست که با رئال مادرید ارتباط داشته باشیم چون اگر همین فردا صبح رویانیان از پرسپولیس برود، ارتباط با رئال هم تمام می شود چرا که ثبات مدیریتی نداریم متاسفانه در پرسپولیس و استقلال ثبات مدیریت وجود ندارد و تمام این برنامه ها مقطعی است کاشانی که با پرسپولیس قهرمان شد، او را برداشتند، رویانیان که مقام و افتخاری هم نیاورده است منظور من از این حرف ها این است که فعلا این هزینه ها و مسافرت هایی که می کنند و ۵۰ نفر می روند میلان می گردند و عکس یادگاری می گیرند بهتر است هزینه تیم شود تا قهرمان شود.

وی تصریح کرد: پرسپولیس باید قهرمان شود چون برای مردم قهرمان پرسپولیس مهم است من با آکادمی رئال مخالف نیستم اما این مسائل در فوتبال ما جواب نمی دهد چون حرفه ای نیستیم و همه چیز در فوتبال ما مقطعی است ما باید دنبال موفقیت تیم بزرگ سالان پرسپولیس باشیم و با این کار ها یک سری آدم بیکار به نان ونوا می رسند الان فقط پست درست می کنند تا افراد را سر کار بگذارند و به نان ونوا برسانند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: در تیم های پایه آنقدر بد کار کرده ایم که فوتبال ما به این جا رسیده است مربیان آن قدر از پدر و مادر بازیکنان پول گرفتند که دیگر ستاره ای نداریم چون شایسته ها در تیم های پایه حاضر نبودند هر کسی پول داشت وارد آکادمی می شد حالا پرسپولیس بگوویچ که سر دسته دلالان است را به آکادمی اش برده یعنی کسی که بازیکنی که به درد نمی خورد را با پول در آکادمی می گذارد و کسی که پول ندارد باید خانه نشین باشد الان فوتبال ما پشتوانه ندارد چون در تیم های پایه کار نکردیم.

وی افزود: ما دیگر ستاره ای در فوتبال نداریم اگر همین امروز مهدوی کیا، کریمی و مجیدی را کنار بگذاریم، بازیکنی داریم که تماشاگر به استادیوم بیاورد؟ الان باید از پایه ها شروع کنیم و ستاره بسازیم اما بروید ببینید که در تیم های پایه چه کارهایی می کنند الان در تیم های پایه هر کسی که پدرش دکتر یا مهندسی باشد وخرج کند، در تیم می ماند و اگر کسی پول نداشته باشد، به هیچ جایی نمی رسد.

رهبری فرد در پایان گفت: درد اینجاست که دلالان در آکادمی پرسپولیس پست می گیرند چرا باید مجید نائینی در آکادمی پرسپولیس همه کاره باشد؟

آکادمی رئال در پرسپولیس خیلی خوب است اما وقتی که درست و حرفه ای باشیم و اینکه نائینی دلال و کار چاق کن همه کاره آکادمی باشد نائینی کجای پرسپولیس بوده که الان در آکادمی همه کاره است پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و رویانیان به این مسائل برسد اگر قرار است رئال را بیاورد، اول تیم پرسپولیس را درست کند و افراد کارنامه دار را در تیم های پایه بکار بگیرد و بعد دنبال رئال باشد.