مسی و گلی که او را نجات داد

به گزارش افکارنیوز،لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز شنبه در جریان بازی تیمش مقابل رئال مادرید در رقابت های لالیگا، برای تیمش گلزنی کرد ولی این گل نتوانست امتیازی را برای بارسلونا به ارمغان بیاورد و تنها از یک نظر برای مسی ارزشمند بود: او با این گل توانست رکورد گلزنی اش در بازی های متوالی رسمی برای بارسلونا را به شانزده هفته برساند و البته رکورد گلزنی اش در بازیهای ال کلاسیکو را به رکورد آلفردو دی استفانو نیز رساند.

در جریان بازی روز شنبه در ابتدا این کریم بنزما بود که در دقیقه ۶ تیم میزبان را به گل رساند و مسی در دقیقه ۱۸ با گلی که برای تیمش زد، بازی را به تساوی کشید. ولی عملکرد او در این بازی هم مثل بازیهای هفته های گذشته تیمش دوراز حد انتظار بود و او نتوانست در جریان بازی خودی نشان دهد و به جز این یک گل، دخالت چندانی در جریان بازی نداشت.

جدای از این یک گل، مسی یک بار دیگر هم در نیمه اول بازی خطر آفرین شد و حتی می توانست بازی را ۲-۱ کند ولی شوت نه چندان محکم او توسط دیگو لوپس مهار شد تا دومین و آخرین موقعیت گلزنی مسی هم در این بازی، راه به جایی نبرد. او در این بازی تنها همین دو موقعیت را خلق کرد.

در جریان این مسابقه، برخی بازیکنان بیشتر از سایرین توپ را به مسی می رساندند. به عنوان مثال و طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اینیستا ۱۱ بار توپ را به مسی پاس داد و تیاگو آلکانتارا ۵ بار . داوید ویا تنها ۲ بار توپ را به مسی رساند و یک بار هم از مسی توپ گرفت. به علاوه مسی در طول ۹۰ دقیقه این مسابقه هیچ توپی را از بازیکنان حریف بازیابی نکرد.