به گزارش افکارنیوز،شاگردان علی دایی یکشنبه ۲۰ اسفند در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر با پرسپولیس بازی دارند. چون راه‌آهن میزبان این بازی است، اصرار دارد این مسابقه در ورزشگاه اکباتان برگزار شود.

کاظم امانی با اعلام این که باشگاه در تلاش برای فراهم کردن شرایط بازی است، گفت: " همان‌طور که سرپرست سازمان لیگ اعلام کرده، این سازمان با میزبانی اکباتان موافق است و ما مطمئن هستیم که شورای تامین هم مخالفتی با این قضیه نخواهد داشت. به همین دلیل باشگاه در تمامی زمینه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده تا بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. ما مذاکرات و نامه‌نگاری‌های لازم را با نهادهای ذیربط برای کنترل ترافیک، سازماندهی تماشاگران، برقراری نظم و امنیت و … آغاز کرده‌ و هر کاری را که لازم باشد، انجام می‌دهیم تا این بازی با کمترین مشکل و با کیفیت بالا برگزار شود و دیگر هیچ دغدغه‌ای در این رابطه وجود نداشته باشد. طبق قواعد حرفه‌ای رفتار می‌کنیم و چون ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق می‌گیرد، هیچگونه نگرانی بابت تامین نظم و امنیت هم وجود ندارد. "

امانی از موافقت کادر فنی راه‌آهن برای اصرار در این زمینه خبر داد و تاکید کرد که بازی در هر شرایطی باید در ورزشگاه اکباتان برگزار شود: " آقای دایی هم با این نظر باشگاه موافق هستند و تاکید دارند که ما از حق میزبانی‌مان استفاده کنیم. این بحثکه ما جلوی پرسپولیس ظاهر نمی‌شویم، هم درست نیست چون خودمان را برای آن بازی آماده کرده‌ایم. ما روز ۲۰ اسفند به ورزشگاه اکباتان می‌آییم و این پرسپولیسی‌ها هستند که باید جلوی ما ظاهر شوند. به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم که هرگونه همکاری برای برگزاری بدون مشکل بازی را با آنها خواهیم داشت و از این جا به بعد آنها باید نسبت به انجام این کار تلاش و مساعدت داشته باشند. به هر حال ما برای تیم‌مان هزینه می‌کنیم و حتی ورزشگاه اختصاصی هم خریده‌ایم، به همین خاطر مسئولان هم باید حرفه‌ای فکر کرده و اجازه ندهند در حق تیم‌ها ظلم شود. البته من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که آقای رویانیان هم موافقت و آمادگی خود را برای بازی در اکباتان اعلام کرده که این موضوع به تسهیل امور کمک می‌کند. "

قائم مقام باشگاه راه‌آهن با اعلام رضایت از روند حرکتی تیمش گفت: " پیروزی مقابل پیکان باعثشد هفته‌های باقیمانده را با آرامش بیشتری سپری کنیم. راه‌آهن تاکنون نسبت به تمام سال‌های گذشته عملکرد بهتری داشته و اگر همین روند را تا آخر فصل طی کند، می‌تواند جایگاه بسیار خوبی در جدول داشته باشد که با توجه به شرایط آغاز فصل، نتیجه بسیار خوبی است و باشگاه را به تحقق برنامه‌هایش در سال‌های آینده امیدوار می‌کند. برای ادامه حضور در فوتبال ایران برنامه‌های متعددی داریم و می‌خواهیم با تقویت آکادمی باشگاه که در چند ماه اخیر کارهای خوبی در آن انجام شده، به یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز و مدعی در فوتبال ایران تبدیل شویم. "

امانی در پایان درباره بحثهای مربوط به تغییر نام باشگاه راهآهن گفت: "در این زمینه سعی خواهد شد که قدمت و اعتبار راه‏آهن حفظ شود ولی دلیلی وجود ندارد که مالکان از امتیاز بهرهمندی از نام تیم محروم شوند. ما در این رابطه مطالعات زیادی کرده و حتی نظرخواهی هم میکنیم. تلاش ما این است که نام راهآهن را به نحوی حفظ کنیم که هم تاریخ باشگاه مورد توجه قرار گیرد و هم مالکان باشگاه از هزینهای که میکنند، بهرهمند شوند. اینکه بعضیها میگویند، تعویض نام، اعتبار راه‏آهن را از بین می‏برد، کاملا اشتباه است. اگر بخش خصوصی انگیزه نداشته باشد و به سراغ تیم‏ها نیاید، باشگاهها با این وضع نابود میشوند. مگر بانک ملی، دارایی و غیره این طور نشدند؟ پس با در نظر گرفتن قدمت و حیثیت نام راه‏آهن از نام مورد نظر مالکان نیز استفاده خواهد شد."