مرفاوی: استقلال را دوست دارم

به گزارش افکارنیوز، صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش برابر استقلال گفت: فردا بازی سختی داریم زیرا استقلال تیم بزرگ و باتجربه‌ای است و هم‌اکنون نیز صدرنشین است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب و حساب شده سه امتیاز بازی فردا را بگیریم. تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. چون مقابل تیم خوبی بازی می‌کنند. بازیکنان شرایط بازی را به خوبی درک کرده‌اند.

سرمربی تیم صبای قم راجع به شرایط بازی فردا گفت: هم آنها از ما شناخت خوبی دارند و هم ما به خوبی آنها را می‌شناسیم. سعی می‌کنیم با تدبیر بازی کنیم تا نتیجه را بگیریم. هر تیمی که تمرکز بالا داشته باشد و بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند می‌تواند برنده دیدار باشد.

مرفاوی با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم تیم خود گفت: مهدی مومنی به علت محرومیت و فرید کریمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. بختیاری‌زاده هم در روزهای گذشته با ما تمرین کرده و مشکل خاصی برای بازی ندارد.

سرمربی تیم صبای قم ادامه داد: ما از برنامه‌های استقلال برای بازی فردا خبر نداریم اما بازی‌های گذشته آنها نشان می‌دهد که از تجربه بازیکنانشان به خوبی بهره‌گیری می‌کنند. اما ما باید با تفکر خوبی وارد میدان شویم و آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین انجام دهیم.

مرفاوی در رابطه با محرومیت تماشاگران تیم داماش گفت: کمیته انضباطی قوانینی دارد که برای همه تیم‌ها اعمال می‌کند. یک روز برای داماش و روز دیگر برای سایر تیم‌ها. باید در ورزشگاه‌ها فرهنگ‌سازی صورت پذیرد تا تماشاگران شرایط بهتری داشته باشند. محرومیت تیم‌ها خوب نیست ولی به علت آنکه باشگاه‌ها خوب وظیفه خود را انجام نمی‌دهند، کمیته انضباطی مجبور است از ابزار خود استفاده کند.

وی با اشاره به فاصله کم بازی‌های صبا از یکدیگر گفت: ما بازی سختی با استقلال و سپاهان داریم. من نسبت به برنامه‌ریزی لیگ گله دارم ولی فکرم را به آن مشغول نمی‌کنم. بقیه تیم‌ها استراحت کافی دارند ولی تیم ما در بعضی مواقع هر ۴ روز یک بار بازی می‌کند. در بعضی اوقات ۹ روز یا ۱۰ روز استراحت داریم و در بعضی اوقات فاصله بازی‌هایمان بسیار کم است. اگر قرار است لیگ فشرده باشد، باید برای همه تیم‌ها باشد نه فقط برای ما.

سرمربی صبای قم افزود: شاید این اولین باری است که استقلال در فاصله ۴ روز بازی می‌کند. صحبت‌های من راجع به این موضوع فقط یک گله است و اعتراضی نسبت به آن نداریم. اگر برنامه‌ریزی بهتر شود کیفیت فوتبال ما هم بهتر می‌شود.

مرفاوی راجع به رویارویی با تیم سابق خود گفت: من در یک زمانی بازیکن و مربی استقلال بودم ولی اکنون به صبا تعهد دارم و با تمام وجودم از آن دفاع می‌کنم. در بازی فردا هم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. استقلال را دوست دارم اما همه فکر و توانم در خدمت صبا است.

وی راجع به محرومیت چند بازیکن استقلال نیز گفت: استقلال همیشه استقلال است و نفرات ذخیره قویای نیز دارد. فرقی نمیکند که چند بازیکن از آنها مانند نکونام باشند یا نباشند. آنها تیم قدرتمندی هستند.