به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: در هفته سی‌ام لیگ با استقلال یا در ورزشگاه تختی تهران یا در ورزشگاه یادگار امام قم بازی می‌کنیم.

منصور قنبرزاده در مورد دیدار با استقلال در هفته سی‌ام لیگ اظهار داشت: ما با سازمان لیگ و شخص آقای تاج در مورد محل برگزاری این دیدار صحبت کردیم و ایشان به ما قول داد که با پیگیری از طریق معاون سیاسی امنیتی تهران شرایط برگزاری در ورزشگاه تختی را فراهم کند اما اکنون نامه‌ای که از سازمان لیگ برای باشگاه نفت ارسال شده است، محل بازی را ورزشگاه آزادی اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ورزشگاه تختی گنجایش ۲۵هزار تماشاگر را دارد و می‌تواند میزبان این بازی باشد اما اگر به هر دلیلی با برگزاری بازی استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی مخالفت شود طبق قرارداد ارائه شده به AFC و همچنین تأیید خود سازمان لیگ ورزشگاه یادگار امام قم ورزشگاه دوم باشگاه نفت است بنابراین ما یا در ورزشگاه تختی تهران یا در ورزشگاه یادگار امام قم با استقلال بازی می‌کنیم. این خواسته ما کاملاً منطقی و به حق است.

قنبرزاده در مورد اینکه اگر بازی در ورزشگاه آزادی باشد نفت بازی می‌کند یا نه گفت: ما تهدید نمی‌کنیم بلکه اگر به هر دلیلی مجبور به بازی در ورزشگاه آزادی تهران شویم مقابل استقلال بازی خواهیم کرد اما پس از آن از طریق سازمان لیگ و سپس وزارت ورزش و در نهایت AFC پیگیر حق و حقوق خود خواهیم بود زیرا قراردادهایی که باشگاه‌ها با AFC امضاء کرده‌اند و به تأیید سازمان لیگ هم رسیده یا صوری است یا قانونی، اگر صوری است که عذر بدتر از گناه است و اگر قانونی است باید به آن احترام گذاشته شود.

وی افزود: ما در صورتیکه مجبور به بازی در ورزشگاه آزادی شویم این مسئله را از طریق AFC پیگیری میکنیم زیرا اصل این است که برگزارکنندگان مسابقه اصل بیطرفی را رعایت کنند.