افشای پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان به دو مربی کشتی

به گزارش افکارنیوز، رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فر، دو مربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی، مهمان برنامه «روح پهلوانی» در شبکه ورزش بودند.

در جریان این برنامه صدرالدین کاظمی، مجری برنامه اعلام کرد که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بعد از رفتن محمد بنا هر کدام از شما نفری ۶۰ میلیون تومان پول گرفته‌اید و قرار بوده محمد بنا را برگردانید. همچنین نزدیک جام جهانی هم نفری ۲۵ میلیون تومان گرفته‌اید و گفته‌اید که اگر مطالبات پرداخت نشود استعفا خواهید کرد که فدراسیون هم مجبور به پرداخت این مبالغ شده است.

در واکنش به این صحبت‌ها جزینی و اسفندیاری فر هم اعلام کردند که فدراسیون به آنها چک داده، اما آنها نمی خواستند این پول را بگیرند و هنوز هم نرفته‌اند بگیرند.

پس از این اظهارات مجری برنامه اعلام کرد که از فدراسیون کشتی تماس گرفته شده و اعلام شده است که این دو مربی مجموعا ۱۷۰ میلیون تومان از فدراسیون کشتی پول گرفته‌اند و اسنادش نیز در فدراسیون موجود است.

این اظهارات در حالی در این برنامه مطرح شد که حسن رنگرز، نایب رییس فدراسیون کشتی نیز در قسمت پایانی برنامه میهمان بود. رنگرز در مقابل این جریانات با سیاست پاسخ داد و جواب واضحی نداد، اما تلویحا حرفهای مطرح شده را تایید کرد.