تبریزی ها بدنبال رقص در قطر
گروه ورزش

: تراکتور سازی تبریز در دومین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امشب میهمان تیم الجیش قطر است. تیمی که تنها دو فصل است به لیگ ستارگان راه پیدا کرده اما فصل پیش با خلق شگفتی پس از لخویا به رتبه دوم لیگ قهرمانان آسیا رسید. الجیش بازی اولش را مقابل الشباب واگذار کرده است و می آید در اولین بازی خانگی به پیروزی برسد در آن سو تراکتور به دنبال تثبیت صدر نشینی است.

به گزارشافکارنیوز؛ بازی دوم تراکتور در آسیا حاوی سه نکته مهم است:

۱. تراکتور همانطور که در دو فصل است در لیگ برتر شگفتی خلق می کند می خواهد باز هم شگفتی ساز باشد، لیگ قهرمانان آسیا مسابقاتی است که نماینده تبریز برای درخشش در آن کمر همت بسته است. تیم رده دوم لیگ برتر پس از پیروزی قاطع سه بر یک مقابل الجزیره در ورزشگاه یادگار امام امشب باید در اولین بازی خارج از خانه در ورزشگاه اختصاصی الریان به میدان بروند. هر چند الجیش حریف تراکتور تیم شناخته شده ای در فوتبال قطر نیست اما همانطور که در سالهای گذشته بر فوتبال قطر روشی حکم فرما بوده است شاید تراکتوری ها انتظار ظهور ستاره های خارجی را در این تیم داشته باشند.

۲. نکته بارز این بازی تنهایی تراکتور است، تراکتور سازی که از بدو ورود به لیگ برتر در همه جای ایران تماشاگر داشته است در این دیدار بدون حضور تماشاگرانش باید در قطر به میدان برود، تجربه عدم حضور تماشاگران پر شور و البته با حاشیه تراکتور در این بازی می تواند برای شاگردان اولیویرا دردسر ساز شود. هر چند حاشیه های تلخ و زشت بازی اول تراکتور در آسیا شیرینی این برد را به کام مردم ایران تلخ کرد اما همان تلخی ها بدون شک نقش به سزایی در پیروزی قاطع تراکتور داشت.

۳. تراکتور در بازی امروز نیمکتش چندان ستاره دار نیست و شاید در نیمه دوم به مشکل برسد. محمد ابراهیمی یکی از بهترین های این تیم محروم است و کار به جایی رسید که تونی در مصاحبه پیش از بازی رسما اعلام کرد تیمش از حیثستاره خالی تر از حریف است. تونی امروز در خط حمله به هنر جواد کاظمیان و سید مهدی سید صالحی پشم دوخته است. اما در آن سوی میدان رقیب قطری پر از ستاره است و طبق معمول همیشه تمام بار این تیم ها روی بازیکنان خارجی است. حضور ۷ بازیکن خارجی در ترکیب اصلی این تیم نشانه بارز پر ستاره بودن این تیم است.