سازمان لیگ بین ما و استقلال اختلاف انداخت

به گزارشافکارنیوز،علیرضا رحیمی در مورد برنامه جدید سازمان لیگ که روز گذشته اعلام شد و طبق این برنامه سپاهان در جام حذفی روز دهم فروردین باید با استقلال بازی کند، اظهار داشت: ما را برای تصمیم گیری در مورد تاریخ این بازی به تهران دعوت کردند و در آنجا گفتند در ۴۰ روز پیش رو باید هر ۴ روز یکبار بازی برگزار کنیم. من به مالزی رفتم و سازمان لیگ چنین برنامه ای را در نظر گرفته است. حرف من این است که به جلسه ای که خودشان برگزار کردند احترام می گذاشتند.

وی افزود: من مشکلی با باشگاه استقلال ندارم و اتفاقا می گویم این برنامه برای تیم استقلال هم که باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند فشرده است. حرف من با مهدی تاج است که در راس سازمان لیگ قرار دارد. از این پس تصمیم گرفته ام که دیگر با او تماس نگیرم و رابطه ای با او نداشته باشم. دیگر اعتراضی نمی کنم. تا توانستند در این برنامه ریزی به سپاهان لطمه زدند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: حرف من این است که وقتی آقایان بلد نیستند برنامه ریزی کنند بهتر است این کار را به خود دو باشگاه سپاهان و استقلال بسپارند. ما دو باشگاه با هم مشکلی نداریم و این خود سازمان لیگ با این نوع برنامه ریزی است که باعثمی شود مسئولان دو باشگاه روبروی هم قرار گیرند و با هم به اختلاف بخورند و من مقصر، تاج را می دانم. او کار خیلی بدی کرد.

وی در خصوص اینکه هیئت رئیسه سازمان لیگ چنین تصمیمی گرفته است عنوان کرد: این تاج بوده که چنین تصمیمی گرفته است و ربطی به بقیه ندارد. منظورشان از هیئت رئیسه کیست؟ آنهایی که می گفتند در فدراسیون اصفهانی ها با سپاهان هستند منظورشان به چه کسانی بوده است؟ اگر منظور به ابرقویی نژاد است که باید بگویم او دشمن اول سپاهان است. این کار را تاج کرده است و او سیاسی است و ما با آدم های سیاسی در نیفتیم بهتر است. پس چرا ما را به تهران دعوت کردند؟

رحیمی خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم که علی کاظمی این برنامه را ننوشته است چون او کار خود را بلد است اما نگذاشته اند که او کارش را انجام دهد و خود تاج این برنامه ریزی را کرده است. آن زمان که می گفتیم و داد می زدیم که به خاطر تیم ملی لیگ را ۲۱ روز تعطیل نکنید کسی صدای ما را نشنید و حالا باید هر ۴ روز یک بار بازی کنیم و نگران آسیب دیدگی بازیکنان باشیم. اگر بگذارند خود دو باشگاه استقلال و سپاهان با هم توافق کنند بهتر می توانیم برنامه ریزی کنیم. اکنون باید جام حذفی را کنار بگذارند تا مسابقات لیگ و آسیا تمام شود. این طوری به کسی هم صدمه ای وارد نمی شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: ما چطور می توانیم ۱۰ فروردین بازی کنیم و سپس سیزدهم در لیگ قهرمانان به میدان برویم. ما یک روز باید برگردیم و زمانی برای تمرین تاکتیکی نداریم. مسئله بعدی این است که چرا سازمان لیگ که این برنامه را داده زمان فینال را مشخص نکرده است؟ آنها می خواهند ابتدا ببینند کدام تیم ها حذف می شوند و سپس بر اساس زور بیشتر تیم ها محل و زمان جام حذفی را مشخص کنند و گرنه سازمان لیگ که می گوید باید تا ۲۰ اردیبهشت بازی ها را تمام کند چرا نباید تاریخ فینال را مشخص کند؟ متاسفانه سیاست، سیاست و ۱۰ دفعه دیگر می گویم سیاست در حال نابودی فوتبال و لیگ ما است. فقط می گویم دستت درد نکند آقای تاج کار خودت را کردی.