از هواداران استقلال عذر می‌خواهم

به گزارش افکارنیوز، حنیف عمران زاده فعلا حق حضور در تمرینات تیم استقلال را ندارد. این بازیکن که در جریان بازی با العین به زمین نرفت و ناراحتی اش را به این شکل نشان داد فعلا با جریمه انضباطی باشگاه روبرو شده است.

عمران زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات پس از بازی با العین امارات صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

فارس: کجا هستی؟

در حال رفتن به شمال!

فارس: چرا شمال؟

چند وقتی است خانواده ام را ندیدم و خیلی دلم برایشان تنگ شده است. همه جوره تحت فشار هستم.

فارس: فعلا که نمی توانی در تمرینات شرکت کنی؟

از من راجع به گل و گیاه و این جور چیزها سوال بپرس!



فارس: نمی شود که؟

می خواهم حداقل چند روز به این فوتبال فکر نکنم. فقط این را حتما بنویس که از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. آن روز اعصابم خیلی خراب بود و فشارم افتاد. هرگز دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد.

فارس: کارت درست بود؟

شما هم مدام سوال فوتبالی بپرس! گفتم که فشار زیادی را تحمل می کردم. هیچ وقت برای استقلال کوتاهی نکردم. همیشه سرم را جلوی توپ گذاشتم. شما خودتان را جای من بگذارید. بعد از آن همه اتفاقی که بعد از بازی با الریان افتاد طبیعی بود که فشار زیادی را تحمل کنم.

فارس: فکر می کنی آخر این قضیه چه می شود؟

تکلیف من را باشگاه مشخص می کند. هر اتفاقی بیفتد خیر است. حتما حکمت و مصلحتی در کار است. فعلا که در خدمت خانواده هستم و می خواهم با آنها باشم. امیدوارم مردم و هواداران استقلال هم سال خوبی داشته باشند.

فارس: تو که سال خوبی نداشتی…

سال ۹۱ از لحاظ فوتبالی سال خوبی برایم نبود. خدا را شکر که تنم سالم است و خانواده ام سلامت هستند. امسال خیلی ضرر کردم. چوب دلم را خوردم. این برایم تجربه شد که حرف های دیگران را گوش بدهم و با احساس تصمیم نگیرم.