تکلیف هادی نوروزی مشخص میشود!

به گزارش افکارنیوز، سعید شیرینی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس - مس کرمان در خصوص اینکه چرا در آخرین لحظه هادی نوروزی از فهرست نفرات پرسپولیس کنار گذشته شد، گفت: امروز جلسه فنی برگزار شد و گل محمدی تصمیم گرفت این بازیکن را از لیست گنار بگذارد.

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن نوروزی صددرصد دلیل خاصی داشته، افزود: قرار است در جلسه کمیته انضباطی در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیری شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص غیبتش در تمرینات این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: باید کارهای آخر سال بازیکنان را انجام می‌دادم و هیچ مشکلی وجود نداشت و روز قبل از بازی در تمرینات شرکت و در اردوی تیم هم حضور داشتم.

وی در خصوص تشویق خودجوش طرفداران اظهار داشت: شما از این موضوع ناراحت هستید؟ تماشاگران امروز همه را تشویق کردند، حتی انصاریفرد را. هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند. من بارها گفته‌ام خدمتگزار تیم هستم و به این مسائل نیازی ندارم.

شیرینی در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال اظهار داشت: مهدوی کیا بازیکن بزرگی بوده و هست و خواهد بود. او انسان بزرگ و دوست داشتنی‌ای است و همان طور که آقای رویانیان اعلام کرد اجازه نمی‌دهیم قبل از پایان فصل خداحافظی کند و دوست داریم در بهترین شرایط از فوتبال خداحافظی کند.

وی اضافه کرد: خداحافظی مهدوی کیا از تیم به منزله خداحافظی از باشگاه نیست و او برای همه عزیز و محترم است و در آینده در خصوص همکاری با باشگاه با او بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شیرینی در پایان با بیان اینکه مهدوی کیا یکی از بااخلاق ترین و بهترین بازیکنانی است که او دیده، افزود: بحث دلخوری مطرح نبود . او کمرش مشکل پیدا کرده بود اما در صحبتهایش گفته اگر پرسپولیس فینالیست شود در آن بازی به میدان خواهد رفت. من از صمیم قلب آرزو میکنم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و مهدی با قهرمانی در این جام مهم با پرسپولیس خداحافظی کند.