مایلی‎کهن: چوب بازی با پرسپولیس را می‎خوریم!

به گزارش افکارنیوز، محمد مایلیکهن با بیان اینکه هنوز نشنیدهام کسی با بازیکنان تیم در مورد تبانی صحبت کند، گفت: دیروز که سر تمرین رفتم بچهها چیزی نگفتند. این حرفها همیشه در فوتبال کشور ما وجود دارد.

وی تأکید کرد: ممکن است برخی هم به بازیکنان تیم زنگ زده باشند اما بعید می‎دانم از طرف داماشی‎ها باشد و چیزی که برای ما مهم این است که بازیکنانم به هیچ وجه تحت تأثیر این حرف‎ها قرار نمی‎گیرند و طبق معمول شرافتمندانه بازی می‎کنند که تا حالا هم خودشان را در مردانگی اثبات کرده‎اند.

مایلی‎کهن در خصوص این‎که برخی به لیدر تیم گهر زنگ زده و خواسته‎اند جو بازی گهر با داماش را خراب کند، تأکید کرد: کسی نمی‎تواند جو را خراب کند و مردم خودشان به همه چیز واقف هستند و بهتر از هر کسی می‎دانند که باید چطور رفتار کنند. هواداران ما، دورود را پایتخت فرهنگی کرده و خودشان آگاه هستند.

سرمربی گهر در مورد بازی با داماش، اظهار کرد: در همه دیدارها برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‎رویم، یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‎کند و باید ریسک کنیم. در بازی با فولاد که ۴ گل خوردیم هم خیلی خوب بازی کردیم اما واقعیتی است که توان تیم ما همین قدر است و بچه‎ها چند برابر توان‎شان زحمت می‎کشند.

وی با اشاره به این‎که چوب بازی با پرسپولیس را می‎خوریم، تصریح کرد: آن بازی را باید می‎بردیم اما نه‎تنها نبردیم بلکه چند بازیکن تیم ما هم بی‎خودی کارت گرفتند و در بازی با فولاد ۳ بازیکن اصلی را به سبب محرومیت در اختیار نداشتیم. گهر ۴ دفاع ندارد و باید بازیکنان را جابه‎جا کنم تا یک ترکیب به‎دست بیاید حالا در نظر بگیرید که با این حال چند بازیکن را هم در اختیار نداشته باشیم که مشکلات زیادی ایجاد می‎شود.

مایلی‎کهن در پاسخ به سوال ایسنا که چرا ابتدا گفته شد ساشا دو، سه هفته مصدوم است اما یکباره گفتند تا پایان فصل نمی‎تواند بازی کند، گفت: الان پای ساشا در آتل است. او با عصا به تمرینات می‎آید و برای این‎که بالای تنه‎اش از فرم خارج نشود کارهای بدنسازی می‎کند. از نبود ساشا خیلی ضرر کرده‎ و هنوز بعد از او یک بازی را هم نبرده‎ایم. با وجود ساشا تیم عالی کار می‎کرد و حتی رفته‎رفته به جایی می‎رسیدیم که در بازی‎ها گل نخوریم اما مصدومیت وی بدجوری به تیم ضربه زد.

سرمربی تیم گهر همچنین صحبت‎های منتشر شده از زبان وی در یک خبرگزاری را تکذیب کرد.

مایلی‎کهن با بیان این‎که بارها گفته‎ام دوست ندارم حتی یک کلمه به صحبت‎هایم کم یا زیاد شود، گفت: متأسفانه این کار از سوی برخی خبرنگاران صورت می‎گیرد و با یک حرف کم یا زیاد کردن، معنی جمله به کلی عوض می‎شود.

وی با اشاره به منتشر شدن صحبت‎هایش پس از بازی با سپاهان تأکید کرد: به هیچ وجه نگفتم که تماشاگران در آن بازی خط گرفته بودند و نمی‎دانم چگونه از زبان من این جمله کار شده بود.