واکنش گل‌محمدی به شایعه استعفایش

به گزارش افکارنیوز،یحیی گل‌محمدی در مورد شایعه استعفایش از پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود و فقط کمی از وضعیت موجود نگران بودم. در ۱۶ بازی اخیرمان فقط یک شکست داشتیم اما انتقادهای تندی علیه ما صورت گرفت. به نظر من الان زمان انتقاد کردن نبود. بازیکنان تمام تلاش‌شان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهند و در دو بازی آخر که نتوانستیم برنده باشیم تمام تلاششان را به کار بستند.

وی ادامه داد: مقابل راه‌آهن واقعا مستحق پیروزی بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و برابر مس هم روی یک اتفاق گل خوردیم. اینها دلیلی نمی‌شود که بگوییم بازیکنان کم‌کاری کردند. فشار مسابقات بسیار زیاد است. در چند هفته گذشته ظرف ۳۴ روز ۸ بازی را انجام دادیم که سنگین‌ترین آن مقابل ذوب‌آهن بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتظاراتش از مدیریت باشگاه تصریح کرد: از رویانیان انتظار حمایت بیشتری دارم. بازیکنان من در چند وقت گذشته کارهای بزرگی انجام دادند و ۳ تیم لیگ برتری را با اقتدار از جام حذفی کنار زدند، سپاهان را بعد از ۵ سال در تهران شکست دادند و به سایپا ۴ گل زدند که تا به حال این نتیجه در تاریخ بازی‌های پرسپولیس و سایپا اتفاق نیفتاده است. در کنار این موارد ما باید استقلال را هم می‌بردیم که اشتباهات داوری اجازه نداد.

گلمحمدی در پایان گفت: تمام اینها را گفتم تا به آنهایی که مواردی را فراموش کرده بودند یادآوری کنم.