مصوبه ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر پابرجا ماند

به گزارش افکارنیوز،نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز شنبه در غیاب علیرضا رحیمی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار و مصوبات آن از سوی اعضای هیات رئیسه به شرح زیر اعلام شد:

۱ - گزارش مالی توسط ایمان‌زاده، خزانه فدراسیون از مرداد ۹۱ تا ۲۵ اسفند ۹۱ به اعضا هیات رئیسه ارائه شد.

۲ - پیشنهاد دبیر کانون مربیان کشور جهت عضویت در فدراسیون فوتبال به تایید اعضا هیات رئیسه رسید و تصویب آن به مجمع آتی فدراسیون موکول شد.

۳ - پیشنهاد جمعیت حامیان هوادار فوتبال جهت عضویت در فدراسیون فوتبال به تایید هیات رئیسه رسید و تصویب آن به مجمع آتی فدراسیون فوتبال موکول شد.

۴ - شهاب‌الدین عزیزی خادم با حفظ سمت به عنوان سرپرست کمیته تیم‌های ملی منصوب شد.

۵ - پاداش اعضا تیم ملی فوتبال ساحلی به دلیل قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی، به تصویب اعضا هیات رئیسه رسید.

۶ - به پیشنهاد کمیته تدوین مقررات در خصوص اصلاح برخی از مفاد اساسنامه نیز در جلسه طرح و تصمیم گیری در این مورد به مجمع آتی فدراسیون موکول شد.

۷ - در این نشست به دلیل زیاد بودن موضوعات دستور جلسه، مقرر شد مصوبه هیات رئیسه در خصوص کاهش تیم‌ها در فصل ۹۳-۹۲ در لیگ کشور به قوت خود باقی بماند تا در صورت ضرورت امر در نشست آتی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات رئیسه در نشست ماه های گذشته خود مصوب کرده بود رقابت های لیگ سیزدهم با حضور ۱۶ تیم برگزار شود که به نظر می رسد فعلا این تصمیم پابرجاست.

علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سیدهادی آیتالهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، غلامرضا بهراون، شهابالدین عزیزی خادم، فریدون اصفهانیان و حیدر بهاروند در نشست هیات رئیسه حضور داشتند.