نیکبخت رفت و دیگر نیامد

به گزارش افکارنیوز، افشین ناظمی در نشست خبری قبل از بازی با تیم گهر دورود اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی را داشته باشیم که مردم شریف دورود از دیدن بازی لذت ببرند و بازی بار فنی داشته باشد و به دور از هرگونه حاشیه ای انجام شود.

وی در ادامه افزود: ما بازی گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در شرایط خوبی هستیم.

سرمربی تیم داماش در پاسخ به سوال مشکلات بین مالک باشگاه و مدیریت تیم و اینکه آیا این مشکلات به تیم ضربه نمی زند توضیح داد: من مسئولیت فنی تیم را برعهده دارم و امیدوارم بچه ها در بازی نکات فنی را رعایت کنند.

وی در رابطه با علیرضا نیکبخت نیز گفت: نیکبخت قبل از اینکه من مسئولیت تیم را برعهده بگیرم از تیم رفت و تا الان نیامده است و بعد از این هم نمیدانم چه پیش خواهد آمد.

ناظمی در رابطه با ۱۶ یا ۱۸ تیمه شدن لیگ برتر نیز تأکید کرد: به اعتقاد شخصی من ۱۸ تیم شدن لیگ بهتر است. زیرا فوتبالیست ها و مربیان بیشتر می توانند خودشان را در لیگ نشان دهند و با پتانسیل فوتبالی که در کشور ما وجود دارد ۱۸ تیم شدن لیگ بهتر است.

وی در ادامه افزود: من از رفتار تماشاگران تیم گهر لذت می برم و امیدوارم تا پایان بازی ها میزبانی خوبی را داشته باشند. همچنین امیدوارم مسئولین استان امکانات بیشتری را در اختیار این تیم در آینده قرار دهند.