احتمال بازی کریمی در دیدار با پیکان

به گزارش افکارنیوز، یحیی گلمحمدی در خصوص دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به انتظاراتی که هواداران از ما دارند هر ۴ بازی باقیمانده لیگ برای ما اهمیت داشته و می تواند در پایان فصل باعث شود تا در جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته قرار گیریم.

وی در همین خصوص افزود: بنابراین ما در ۴ بازی باقیمانده فقط برای کسب ۳ امتیاز به مصاف حریفان خود می رویم و به همین دلیل بازیکنان ما در بازی با پیکان فقط به برد فکر می کنند ضمن اینکه بازی با پیکان می تواند دیدار تدارکاتی خوبی برای ما پیش از بازی با تیم داماش در نیمه نهایی جام حذفی باشد.

گلمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیتی که تیم پیکان در جدول لیگ دارد آنها برای بقا در لیگ انگیزه های خاصی داشته و مقابل تیم ما چیزی برای از دست دادن ندارند که همین موضوع کار ما را کمی سخت می کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی خاطرنشان کرد: علی کریمی روند درمانی خوبی را پشت سر گذاشته و متخصصان اعلام کرده اند که این بازیکن مشکلی برای حضور در تمرینات تیم نخواهد داشت. وی به دلیل مصدومیت حدود ۲ ماه از تمرینات و شرایط مسابقه دور بوده است که همین موضوع کار او را کمی سخت می کند بنابراین اگر علی کریمی در تمرینات خوب ظاهر شود و انگیزه لازم را داشته باشد احتمال دارد که از وی در بازی با پیکان استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت هادی نوروزی چگونه خواهد بود گفت: در حال حاضر هادی نوروزی با تیم تمرین می کند اما به دلیل دردی که از ناحیه مچ پا داشت نتوانست در بازی تدارکاتی که مقابل تیم نوجوانان داشتیم بازی کند و بازی کردن این بازیکن در بازی با تیم پیکان بستگی به میزان آمادگی وی دارد.

دیدار تیمهای فوتبال پیکان و پرسپولیس از هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۷ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.