در تمرین کشتی فرنگی چه گذشت؟

به گزارشافکارنیوز،تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی که از ششم فروردین ماه آغاز شده پس از پایان تمرینات بدنسازی، زیر نظر عبدالله چمن گلی، مربی ارشد تیم ملی، علی اشکانی، حسن حسین زاده و مهدی شربیانی وارد مرحله مرور فن شد.

کشتی‌گیران ابتدا به میان داری طالب نعمت پور، بدن‌های خود را گرم کردند سپس با قرار گرفتن در کنار حریفان تمرینی خود به تمرین در سر پا و خاک پرداختند.

در این تیم ملی‌پوشان باید به تناوب ۳۰ ثانیه در سرپا و ۱۵ ثانیه در خاک به اجرای فن می پرداختند که در دفعات ابتدایی بسیار بی‌رمق این کار را انجام دادند، اما با فریادها و تذکرات چمن گلی به خود آمدند و یک تمرین جدی و با نشاط را انجام دادند.

مهدی زیدوند، ‌عبدالمحمد پاپی، طالب نعمت پور و امیر قاسمی منجزی از کشتی‌گیران آماده این تمرین بودند.

تمرین دیروز با تکرار اجرای فن در سرپا و خاک به پایان رسید و چمن گلی در طول تمرین از کشتی‌گیران می‌خواست که در رقابت‌های بین‌المللی با همین جدیت و جنگندگی با حریفان خود کشتی بگیرند.

پس از پایان تمرین مهدی زیدوند و امیر قاسمی منجزی با علی اشکانی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

احمد رسولی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان، تماشاگر ویژه تمرین فرنگی کاران بود و در ابتدای تمرین با کشتیگیران احوالپرسی کرد و به آنها خدا قوت گفت. ضمن این که حسن رنگرز و جواد رفوگر میزبان رسولی نژاد و همراهانش در تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی تهران بودند.