به گزارش افکارنیوز،طرفدران افراطی تیم های رم و لاتزیو خارج از ورزشگاه فوتبال پایتخت ایتالیا کمی قبل از آغاز مسابقه به درگیری با یکدیگر پرداخته که در این جریان چهار نفر به ضرب چاقو مجروح شدند. صدها تن از طرفداران افراطی تیم های فوتبال رم و لاتزیو سپس به پرتاب سنگ و بطری شیشه ای به سوی صفوف پلیس پرداختند که منجر به واکنش ماموران و پرتاب گاز اشک آور شد. پلیس به دفعات به سوی طرفداران دو تیم در خارج از ورزشگاه حمله ور شد تا آنها را پراکنده کند.

گروهی از طرفداران تیم رم سعی بر شکستن صفوف پلیس برای وارد شدن به ورزشگاه کردند، اما موفق به انجام این کار نشدند و با حمله پلیس پراکنده شدند. طرفدارن افراطی فوتبال که باعثایجاد ترس و وحشت در تمام منطقه اطراف ورزشگاه رم شده بودند حتی به یک آمبولانس که برای کمک رسانی به این مکان آمده بود، با مواد محترقه حمله ور شدند بطوری که راننده خودرو آمبولانس مجبور به ترک محل شد.

بر اساس گزارش هاي رسيده تمام منطقه اطراف ورزشگاه تحت محاصره نيروهاي پليس در آمده و بسياري از مغازه داران از ترس درگيري هاي ديگر، مغازه ها را بسته و مردم نيز به سرعت وارد منازل شدند.مسابقه دربي ميان تيم هاي رم و لاتزيو نيز با نتيجه يک بر يک پايان يافت.