چه اشکالی دارد پرسپولیس میزبان باشد؟

به گزارش افکارنیوز،محمد رویانیان در خصوص پیشنهاد کفاشیان مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی پس از پایان لیگ و یا بازی‌های مقدماتی جام جهانی گفت: ما با هر دو پیشنهاد کفاشیان موافقیم و اگر در آن زمان بازی ها برگزار شود بهتر است تا یک بازی خوب برگزار شود. به نظرم این صحبت‌های کفاشیان به نفع فینال جام حذفی است، اگر چه در این زمینه نظر یحیی گل محمدی و اعضا کادر فنی پرسپولیس دراولویت است و آنها باید حرف آخر را بزنند.

وی افزود: از طرفی دیگر معتقدم که اگر لیگ ۱۸ تیمی برگزار شود بهتر است چون هرگز فصل آینده تراکم امسال را نداریم. در سال دیگر بازی‌های ملی کمتر است و مثل امسال همه چیز به همدیگر گره نمی‌خورد اما حالا باید ببینیم نظر نهایی چیست.

رویانیان در پایان در خصوص محل بازی فینال جام حذفی نیز گفت: شنیده ام که در این مورد کفاشیان اعلام کرده که بازی در تهران برگزار شود بهتر است. به نظرم این به نفع هر دو تیم است. سپاهان و پرسپولیس بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند که باید یک فینال زیبا را به نمایش بگذارند پس حالا چه اشکالی دارد که این بار ما میزبان باشیم چون دفعات گذشته همیشه ما میهمان بودیم. بازی در ورزشگاه بزرگ آزادی به نفع هر دو تیم است. البته در خصوص مکان و زمان فینال جام حذفی نظر کادرفنی ما بسیار مهم است.